„Yahoo“, kuriai niekaip nepavyksta prisivyti „Google“ interneto paieškoje, bandys šią bendrovę aplenkti sparčiai augančioje mobiliųjų telefonų rinkoje, rašo „Sfgate“. Tuo metu „Google“ gana ilgai kuria savo operacinę sistemą mobiliesiems įrenginiams, kurios debiuto laukiama šį rudenį.
San Franciske vysktančioje parodoje „Yahoo“ pristatė savo planus, kurie turėtų padėti bendrovei įsitvirtinti mobiliųjų įrenginių srityje. Artimiausioje ateityje startuos socialinio bendravimo paslaugos, skirtos telefonams „iPhone“, bei nauja programinės įrangos platforma paslaugų kūrėjams.
Tokiu būdu „Yahoo“ greičiausiai tikisi išsikovoti vietą dar tik bręstančioje mobiliojo interneto reklamos rinkoje, kurią sudaro per 3 mlrd. mobiliojo ryšio vartotojų visame pasaulyje.
Nauja bendrovės paslauga „oneConnect“ pasiūlys telefono adresų knygelę sujungti su kontaktais socialiniuose tinkluose. Pirmiausia ši paslauga bus pritaikyta telefonams „iPhone“ ir grotuvams „iPod Touch“.
„oneConnect“ leis lengviau susisiekti su savo pažįstamais per internetą, trumposiomis žinutėmis ar skambinant. Programa gali prisijungti prie įvairių socialinių tinklų ir patikrinti, kurie žmonės iš kontaktų sąrašo yra pasiekiami internetu.
„Yahoo“ taip pat patobulino ir programinės įrangos platformą, skirtą mobiliesiems telefonams. Naudodami specialią programavimo kalbą „Blueprint“, programuotojai galės kurti interneto svetaines ir programas, pritaikytas įvairiems telefonams ir operacinėms sistemoms.
Savaitės pradžioje JAV operatorius „AT&T“ pranešė, kad naudosis „Yahoo“ paieškos paslaugomis savo portale „MEdia NET“. Bendrovės paieškų variklį artimiausiu metu turėtų pasirinkti ir kitas mobiliojo ryšio operatorius „Verizon Wireless“.
Vis dėlto „Yahoo“ laukia nelengvas kelias. Paieškos per mobiliuosius telefonus srityje pirmauja „Google“, užimanti apie 60 proc. rinkos. Tuo metu „Yahoo“ dalis šiuo metu siekia apie 20 procentų.