Bendrasis pagalbos centras (BPC) jau gali nustatyti visų trijų Lietuvoje veikiančių mobiliojo ryšio bendrovių paslaugų naudotojų, skambinančių numeriu 112, vietą.
UAB „Bitė Lietuva“, UAB „Omnitel“ ir UAB „Tele2“ savo tinkluose įdiegė įrangą, leidžiančią teikti vietos nustatymo duomenis Bendrajam pagalbos centrui taip, kaip to reikalauja Universaliųjų paslaugų direktyva ir Elektroninių ryšių įstatymas. Minėtos bendrovės suprojektavo ir savo tinkluose įdiegė techninius vietos nustatymo sprendimus pagal BPC parengtus techninius reikalavimus. Išbandžius šių sprendimų veikimą buvo konstatuota, kad visų teikėjų paslaugų vartotojų, skambinančių numeriu 112, vietos nustatymo duomenys yra prieinami Bendrajam pagalbos centrui.
Galimybė matyti, iš kur skambinama bendruoju pagalbos telefonu 112, leis padidinti visuomenės saugumą, nes BPC galės greičiau ir tiksliau nustatyti įvykio vietą, nukreipti į ją artimiausias pagalbos tarnybų pajėgas, surasti pagalbos prašančius žmones, kurie negali tiksliai apibūdinti, kur jie yra.
Iki šiol BPC galėjo nustatyti tik skambinančiųjų iš fiksuotojo ryšio telefonų buvimo vietą. Mobiliojo ryšio operatoriams pradėjus teikti vietos nustatymo duomenis BPC, Lietuva visiškai įgyvendino 2002 m. kovo 7 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyvos 2002/22/EB dėl universaliųjų paslaugų ir paslaugų gavėjų teisių, susijusių su elektroninių ryšių tinklais ir paslaugomis (Universaliųjų paslaugų Direktyva) 26 straipsnio 3 dalyje valstybėms narėms nustatytą įpareigojimą.
Europos Komisija Europos Teisingumo Teisme yra iškėlusi bylą Lietuvai dėl to, kad mūsų šalyje nebuvo galimybės teikti skambinančiojo bendruoju pagalbos telefono numeriu 112 vietos nustatymo duomenų pagalbos tarnyboms. Apie Lietuvos pažangą šioje srityje informuota Europos Komisija, todėl tikimasi, kad sudarius galimybę nustatyti skambinančiojo buvimo vietą, bus nutraukta byla prieš mūsų šalį.