Moteris iš Alabamos valstijos (JAV) padavė į teismą „Apple“, kaltindama bendrovę dėl prastai veikiančio telefono „iPhone“, rašo „PC Mag“. Kaip teigė Jessica Alena Smith, ji telefoną „iPhone“ įsigijo liepos mėnesį įtikinta įvairių reklamų, kad įrenginys veikia dvigubai sparčiau ir kainuoja perpus mažiau.
Tačiau pradėjus naudotis telefonu, interneto ryšys, el. paštas, trumpųjų žinučių funkcijos veikė lėčiau negu ji tikėjosi ir buvo skelbta, rašoma ieškinyje.
Moteris, kuri prieš tai naudojosi senesnio modelio „iPhone“, teigė, kad naujasis telefonas prie 3G ryšio tinklų buvo prisijungęs mažiau negu ketvirtadalį laiko, taip pat dažnai netikėtai nutraukdavo pokalbius.
J.Smith taip pat tvirtina, kad „Apple“ prekiauja defektų turinčiu įrenginiu ir iš to pelnosi, todėl jai ir kitiems panašiems vartotojams privalo atlyginti nuostolius ir bylinėjimosi išlaidas.
Moteris tvirtina, kad yra dar apie 100 panašių nuostolių patyrusių žmonių ir iš „Apple“ reikalauja 5 mln. JAV dolerių kompensacijos. Ji taip pat nori, kad „Apple“ sutaisytų arba pakeistų jos telefoną.
Ne vienas atnaujintą „iPhone 3G“ įsigijęs vartotojas skundėsi ryšio sutrikimais. Šį antradienį „Apple“ išleido telefono programinės įrangos atnaujinimus, kurie turėtų išspręsti ryšio problemas.