Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ siūlo naujas galimybes verslui. Bendrovė pradėjo teikti naują paslaugą – reklamą mobiliojo interneto telefone (WAP) svetainėje wap.tele2.lt.
„Vertinant reklamos mobiliajame internete kainą bei jos pasiekiamą auditoriją yra akivaizdu, kad tai efektyvus žiniasklaidos kanalas. Palyginus su tradicine žiniasklaida, mobiliajame internete reklamuotis yra itin pigu, be to, WAP portalui labai lengva adaptuoti tradiciniams interneto kanalams skirtą reklaminę medžiagą – tai reiškia mažas reklamos kūrimo išlaidas“, – sakė Mindaugas Liulys, „Tele2“ Pridėtinių paslaugų vadovas.
Pasak M.Liulio, dar vienas reklamos WAP portale privalumas – galimybė tiksliai išmatuoti investicijų grąžą. „Reklamdavys gali bet kada sužinoti WAP puslapyje patalpinto reklaminio skydelio apsilankymų skaičių bei apskaičiuoti investicijų efektyvumą. Tai itin svarbu įmonėms, kurios vėstant ekonomikai peržiūri reklamos biudžetus“, – atkreipė dėmesį „Tele2“ Pridėtinių paslaugų vadovas.
„Tele2“ mobiliojo interneto svetainė yra vienas lankomiausių mobiliojo interneto tinklapių šalyje, o jo lankytojų skaičius nuolat auga. Per mėnesį tinklapį aplanko daugiau nei 250 tūkst. unikalių lankytojų – du kartus daugiau nei pernai tuo pat metu.
„Tai – labai didelė aktyvių, naujovėms imlių žmonių auditorija. Be to, investicijos į jiems skirtą reklamą gali būti itin efektyvios, mat užsakovas gali nustatyti, kad reklaminį skydelį vienas vartotojas pamatytų ne daugiau kaip 3 kartus. Tokiu paprastu būdu pasiekiama maksimali auditorija“, – atkreipė dėmesį Vilija Vaitkevičiūtė, reklamą „Tele2“ WAP portale platinančios bendrovės „Admobi“ projektų vadovė.
Pasak M.Liulio, jau dabar reklamdaviai auditoriją, kurią nori pasiekti, gali segmentuoti pagal naudojamų telefonų modelius, o ateityje tai bus galima daryti pagal amžių, lytį ar gyvenamąją vietą, o taip pat planuoti itin siaurai geografiškai apibrėžtas kampanijas – skirtas, pavyzdžiui, prekybos centro pristatymui. Be to, bus galima naudoti papildomus formatus, pavyzdžiui, reklama WAP portaluose sustiprinti trumposiomis teksto (SMS) ar vaizdo (MMS) žinutėmis.
„Per pastaruosius keletą metų mobiliajame internete atsirado daug kokybiško ir vartotojams naudingo turinio – dabar čia galima ne tik perskaityti naujienas ar sužinoti orų prognozes, bet ir naudotis elektroninės bankininkystės paslaugomis, sumokėti už automobilio stovėjimą, naudotis žemėlapiais, ieškoti informacijos, galų gale – bendrauti ar pramogauti. Padidėjus pasiūlai susidomėjimas internetu telefone gerokai išaugo“, – pastebėjo M.Liulys.
Šių metų gegužę svetainė buvo atnaujinta – dabar ji funkcionalesnė ir kartu patogesnė naršyti. Be to, naudotis „Tele2“ mobiliuoju internetu telefone galima už itin patrauklią kainą – balandį įkainiai buvo sumažinti 10 kartų ir dabar vienas megabaitas perduotų duomenų tiek privatiems, tiek verslo klientams, mokantiems pagal sutartis, kainuoja 20 ct. Tai žemiausi tarifai Lietuvoje, jie mobiliajam telefonui internete bus taikomi iki rudens.
Švedijoje, kur reklamą mobiliajame internete „Tele2“ siūlo nuo 2006 m., šį kanalą jau spėjo išbandyti tokių prekių ženklų kaip „Adidas“, „Snickers“, „H&M“, „Pepsi“ strategai. Telekomunikacijų rinką tiriančios „Informa Telecom & Media“ duomenimis, pasaulinė mobiliosios rinkodaros rinka šiais metais turėtų pasiekti 1,7 mlrd. JAV dolerių, o 2013 metais pašokti daugiau nei septynis kartus – iki 12,09 mlrd. dolerių.