Sparčiai auganti mobiliojo ryšio bendrovė „Tele2“ padeda savo klientams taupyti laiką. Telekomunikacijų bendrovė pirmoji Lietuvoje pasiūlė savo klientams sudaryti tiesioginio debeto sutartis telefonu.
Nuo šiol „Tele2“ klientams, turintiems sąskaitas „Hansabanke“, pakanka paskambinti iš savo telefono į „Tele2“ klientų aptarnavimo centrą trumpuoju numeriu 117 ir užsisakyti šią paslaugą.
Tiesioginis debetas – pats paprasčiausias būdas atsiskaityti už paslaugas. Klientui nebereikia rūpintis, kada ir kaip sumokėti už pokalbius telefonu, kadangi jo sąskaitas „Tele2“ nurodymu apmokės bankas. Jis perves iš kliento sąskaitos pinigus tiesiai į paslaugų teikėjo sąskaitą.
Ši naujovė patogi, nes klientui nereikia gaišti laiko – važiuoti į banką, pildyti prašymų dėl tiesioginio debeto, laukti eilėse ir kiekvieną mėnesį rūpintis sąskaitos apmokėjimu. Klientas identifikuojamas pagal telefono numerį, asmens kodą ir banko sąskaitos numerį.
„Sutarčių pasirašymas telefonu yra įprastas užsienyje, bet Lietuvoje – dar naujiena. Tikimės, kad ši paslauga taps populiari. Mes pasidalijome klientų rūpesčiu – pasiūlėme paprastesnį būdą sudaryti tiesioginio debeto sutartis. Pakanka tik pakelti telefono ragelį“, – sako „Tele2“ generalinis direktorius Petras Masiulis.
Kiekvienas klientas, užsisakęs tiesioginio debeto paslaugą iki šių metų liepos 1 dienos, gaus 15 litų premiją pokalbiams į visus tinklus.
Tiesioginis debetas – greičiausiai populiarėjantis atsiskaitymo būdas Lietuvoje. Per 2004 metus „Hansabanko“ tiesioginio debeto sutarčių skaičius išaugo 51 procentu – nuo 160 tūkst. iki 242 tūkst. sutarčių. 2004 metais „Hansabankas“ pradėjo teikti tiesioginio debeto paslaugą atsiskaitymui už šildymą ir sunaudotą vandenį.