„Apple“ penktadienį ryte patyrė stiprią tinklo perkrovą, kadangi didžioji dalis esamų „iPhone“ vartotojų bandė įsidiegti naująją programą, o naujieji „iPhone 3G“ pirkėjai bandė aktyvuoti savo pirkinius, rašo nytimes.com. Šiuo atveju bendrovė beveik prašėsi bėdos, leisdama esamiems ir naujiems „iPhone“ vartotojams susisiekti su jų sistema tuo pačiu metu.
„Tai gera pamoka“, – sakė „Envisioneering Group“prezidentas ir konsultantas elektronikos klausimais Richardas Doherty. Jis palygino šią dieną Niujorke su Kalėdų rytu, kuris tampa išbandymu elektronikos bendrovėms, nes klientai, gavę dovanų įvairių prietaisų, nori juos iš karto išbandyti.
Problemos sukėlė lėtai judančias būsimų „iPhone G3“ vartotojų eiles prie „Apple“ ir „AT&T“ parduotuvių, o jau esami „iPhone“ vartotojai pastebėjo, kad pabandžius įsidiegti naująją programinę įrangą, jų „iPhone“ nustojo veikti. „iPhone“ turi prisijungti prie „Apple“ serverių per programą „iTunes“patvirtinimui ir tik tada prietaisas vėl gali veikti su naująja programa.
„Apple“ viešai nekomentavo kilusių problemų, tačiau privačiai vadovai pripažino savo klaidas ir nurodė, kad programos atnaujinimo ir naujų prietaisų aktyvavimo junginys tiesiog užtvindė bendrovės serverius.
Parduotuvėse penktadienį ryte pirkėjams buvo patariama neštis naujuosius „iPhone“ namo ir ten juos aktyvuoti.
„Apple“ parduotuvės Amerikoje atsidarė 8 val. Prie San Francisko centre esančios parduotuvės 11.30 tebesidriekė daugiau nei 300 pirkėjų eilė. Kai kurie pirkėjai net nusisamdė asmenis, kurie užėmė jiems eilę ir stovėjo joje per naktį.
„AT&T“ (mobiliojo „Apple“ partnerio JAV) atstovas spaudai Markas Siegelis pareiškė, kad bendrovė sulaukė neįtikėtinos paklausos, ir kad daugelyje parduotuvių naujųjų „iPhone“ nebeliko jau pirmąją prekybos dieną. Jis teigė girdėjęs pranešimų, kad kai kurie klientai nakvoja palapinėse prie parduotuvių laukdami naujos „iPhone“ siuntos šeštadienį.