Atostogas Egipte klaipėdietė Loreta Mickuvienė prisimins dar ilgai. Mobiliojo ryšio operatoriaus „Omnitel“ klientė kurorto viešbutyje negalėjo išsiųsti nė vienos trumposios žinutės artimiesiems. Dėl ryšio trikdžių jos nepasiekė adresatų. Tačiau su dukra grįžusi namo moteris apstulbo į rankas paėmusi sąskaitas. Jai ir dukrai už klaviatūros maigymą priskaičiuota tūkstančio litų suma, rašo „Klaipėda“.
Egipto viešbutyje viešėjusi moteris su dukra bergždžiai bandė išsiųsti žinutes draugams ir artimiesiems.
„Visas siųstas žinutes atmesdavo. Iš viešbučio teritorijos buvo galima tik paskambinti, bet žinučių rašyti ne. Tačiau už visas neišsiųstas žinutes mums priskaičiavo po litą. Susidarė tūkstantis litų. Išklotinėje pažymėti ir apmokestinti net tie skambučiai, kurie nepasiekė adresato. Pavyzdžiui, esą aš skambinau į Angliją. Neturiu kam ten skambinti“, – piktinosi dvylika metų bendrovės „Omnitel“ kliente esanti L.Mickuvienė.
Bendrovės „Omnitel“ Ryšių su visuomene grupės vadovė Daiva Selickaitė teigė, jog klaipėdietė L. Mickuvienė – ne vienintelė nukentėjusi.
„Paaiškėjo, kad trikdžiai atsirado dėl Jungtinių Arabų Emyratų operatoriaus, kuris plečia savo veiklą Egipte. Kol kas šis tinklas testuojamas, tačiau keli Egipte buvę mūsų klientai prisijungė prie šio tinklo. To kontroliuoti mes negalime. Jiems perskaičiavome mokesčius Egipto operatoriaus tarifais“, – paaiškino ji.