Neseniai „Nokia“ anonsavo „Nokia Advertising Alliance“ iniciatyvą. Ji sukurta siekiant suteikti daugiau galimybių teikiant reklamą mobiliesiems telefonams. Ši programa apjungia įvairius mobiliosios reklamos sprendimus, tokius kaip virtualūs kuponai; reklama pateikiama pagal vartotojo buvimo vietą; atvaizdų atpažinimas ir kitas augančias technologijas, kad reklamos tiekėjai galėtų labiau įtraukti potencialius pirkėjus.
Alianso nariai integruojami į „Nokia“ media tinklą, tad reklamos kūrėjai gali planuoti, vykdyti ir matuoti mobiliąsias reklamos kampanijas per vieną „Nokia“ sąsają.
„Tam, kad mobilioji reklama būtų sėkminga reikia ne tik reklaminio skydelio. Reklamos kūrėjai gali pateikti įtraukiančias ir itin interaktyvias reklamos formas pirkėjams. Alinasas suteikia prekių ženklams prieigą prie daugybės novatoriškų mobiliosios reklamos technologijų, kurias pateikia vienas patikimas tiekėjas,“ - sakė Mike‘as Baker‘is, „Nokia Interactive Advertising“ vadovas.
„Nokia Interactive Advertising“ suteikia reklamos kūrėjams visa tai ko jiems reikia, siekiant įtraukti mobilųjį vartotoją. O taip pat:
- „Nokia Media Network“, kuri leidžia pasiekti milijonus mobiliųjų vartotojų per reklamą daugiau nei 100 mobiliųjų leidėjų, partnerių operatorių ir Nokia priklausančiuose tinklapiuose.
- „Nokia Interactive Solutions“, kuri sukuria visa apimančias, veiksmingas mobiliosios reklamos kampanijas prekių ženklams, pradedant reklaminiais skydeliais, mobiliaisiais tinklapiais ir vietos nustatymo technologijomis iki mobiliųjų kuponų, galimybės skambinti vienu spragtelėjimu ir kitų pažangių mobiliųjų telefonų technologijų.