Daugiau nei 50-yje pasaulio miestų vykstantys „Mobilieji pirmadieniai“ (angl. „MobileMonday“) – reguliarūs mobiliojo verslo rinkos dalyvių ir interesantų susitikimai – pradėti rengti ir Lietuvoje. Gegužės 12-ąją įvyko pirmasis renginys, kuriame beveik šimtas dalyvių diskutavo apie mobiliojo turinio perspektyvas.
„Inicijuodami „MobileMonday“ Lietuvoje siekiame didinti šalies mobiliojo sektoriaus dalyvių bendradarbiavimą ir suteikti paskatinimų kurti ne lokalias, o pasaulines sėkmės istorijas. Kad joms galimybių yra, žinome iš savo patirties“, - teigė lietuvių sukurto ir valdomo didžiausio pasaulyje mobiliųjų programų ir žaidimų portalo „GetJar“ vadovas Ilja Laurs.
Pirmajame „MobileMonday“ renginyje, kurį organizavo „GetJar“, dalyvavo mobiliojo ryšio operatorių atstovai, mobiliųjų paslaugų, portalų, programų kūrėjai, mobiliosios reklamos ir kitų susijusių verslo sričių įmonių darbuotojai.
„Visame pasaulyje „MobileMonday“ yra atviri ir nemokami renginiai, kuriuose dalyviai aptaria rinkos naujoves, diskutuoja aktualiomis temomis bei atranda bendradarbiavimo galimybių. Daugelyje šalių šie susitikimai vertinami kaip tramplinas į vietos mobiliąją rinką, nes jie suteikia galimybę susipažinti su svarbiausiais rinkos dalyviais“, - pasakojo Ilja Laurs.
„MobileMonday“ tradicija pradėta 2000 m. Helsinkyje (Suomijoje), kai keli vietos lyderiai pakvietė mobiliosios srities kompanijų atstovus į airišką aludę susipažinti ir neformaliai pabendrauti. Vienintelis visiems tinkamas laikas buvo pirmadienio vakaras. Pirmajame susitikime dalyvavę kompanijų atstovai nusprendė reguliariai rengti analogiškus susirinkimus kiekvieno mėnesio pirmą pirmadienį – taip ir gimė „MobileMonday“ idėja.
2004 m. pabaigoje šis judėjimas išplito į įvairias šalis – Japoniją, JAV, Italiją. Šiandien „MobileMonday“ aktyviai vyksta daugiau nei 50-yje pasaulio miestų, kurių sąrašą vis papildo naujos iniciatyvos. „MobileMonday” renginiai skirtingose šalyse įgavo skirtingą formatą: kai kuriose valstybėse susitikimai išliko visiškai neformalūs, kitose gi rinkos dalyviai ir interesantai rengia pranešimus ir aptaria mobiliojo sektoriaus naujienas, aktualijas bei tendencijas. Visose šalyse „MobileMonday“ renginiai pritraukia ne tik profesionalus, bet ir šios rinkos entuziastus bei būsimuosius specialistus.