Bendrovė „Omnitel“ savo vartotojams pasiūlė dar vieną patogų būdą gauti sąskaitas už bendrovės teikiamas telekomunikacijų paslaugas – sąskaitas, siunčiamas ne į „Omnitel“ vartotojų pašto dėžutes ar elektroninį paštą, o tiesiai į jų internetinės bankininkystės sistemas. Šiuo itin patogiu sąskaitų gavimo būdu dabar gali naudotis visi privatūs „Omnitel“ klientai – AB banko „Hansabankas“ ir AB SEB banko internetinės bankininkystės sistemų vartotojai. Ateityje planuojama bendradarbiauti ir su kitais bankais.
„Pirmieji iš Lietuvos mobiliojo ryšio operatorių siūlome savo vartotojams galimybę gauti sąskaitas tiesiai į internetinės bankininkystės sistemas. Tai dar vienas žingsnis siekiant, kad „Omnitel“ paslaugos ir atsiskaitymas už jas būtų kuo patogesnis mūsų klientams, padėtų taupyti jų laiką“, – teigia „Omnitel“ viceprezidentas komercijai Remigijus Štaras.
Į internetinės bankininkystės sistemas gautas sąskaitas „Omnitel“ vartotojai galės apmokėti iš karto arba nustatyti automatinį sąskaitų apmokėjimą. Sistemoje paspaudę išsamios sąskaitų peržiūros nuorodą, „Omnitel“ vartotojai iš karto pateks į modernią „Omnitel” savitarnos sistemą, kurioje jiems automatiškai bus atidarytas sąskaitų langas ir paskutinės sąskaitos dokumentas PDF formatu.
Naująjį sąskaitos gavimo būdą vartotojai gali užsisakyti savo internetinės bankininkystės sistemoje, taip pat paskambinę į „Omnitel“ klientų aptarnavimo centrą trumpuoju numeriu 1533, apsilankę bet kuriame „Omnitel“ salone, naudodamiesi trumpuoju savitarnos numeriu 1566 arba prisijungę prie modernios „Omnitel“ savitarnos sistemos internete.
„Omnitel“ vartotojai, nesinaudojantys internetinės bankininkystės sistemomis, sąskaitas už „Omnitel“ telekomunikacijų paslaugas greitai ir itin patogiai gali gauti elektroniniu paštu bei apmokėti jas, pateikę „Omni ID“ kortelę arba popierinę sąskaitą, visose prekybos centrų „Maxima“ kasose, visuose kioskuose „Lietuvos spauda“ ir, su „Omni ID“ kortele, kioskuose „Kauno spauda“, taip pat įprastais mokėjimo būdais.