Mobiliojo ryšio rinkos lyderės „Omnitel“ vartotojai renkasi aplinkai palankų sąskaitos papildymo būdą. Bendrovės teikiamų išankstinio mokėjimo paslaugų vartotojai pernai sąskaitas papildė 11 mln. kartų, iš kurių 9,3 mln. kartų (84 proc.) – naudodamiesi daugkartinio papildymo kortelėmis.
„Omnitel“ siekia naudoti atsiskaitymo, sąskaitų papildymo ir paslaugų valdymo sprendimus, kurie yra ne tik patogūs vartotojams, bet ir maksimaliai tausoja aplinką. Mūsų naudojama daugkartinio sąskaitų papildymo kortelių technologija yra unikalus pavyzdys, parodantis, kad verslas ir vartotojai gali prisidėti prie aplinkos išsaugojimo“, - teigia „Omnitel“ viceprezidentas komercijai Remigijus Štaras.
2003 metais „Omnitel“ sukūrė ir užpatentavo daugkartinio papildymo korteles „Extra ID“, o 2005 m. „Omnitel“ vartotojams buvo pasiūlytos privalumų kortelės „Omni ID“, kurios naudojamos papildyti ir išankstinio mokėjimo sąskaitoms. Per ketverius metus „Omnitel“ tinkle naudojamos daugkartinio papildymo kortelės beveik visiškai pakeitė vienkartines popierines sąskaitos papildymo korteles ir kvitus. Paslaugų pardavimo vietose kasininkai nuskaito vartotojų pateiktų kortelių identifikacinius kodus ir papildo sąskaitas vartotojų pageidaujamomis sumomis.
Bendrovės duomenimis, nuo 2003-ųjų įvestomis daugkartinio papildymo kortelėmis vartotojai sąskaitas papildė apie 30 mln. kartų. „Omnitel“ skaičiuoja, kad, naudodamiesi šiuo pažangiu ir ekologiniu sąskaitos papildymo būdu, vartotojai sutaupė maždaug 150 tonų popieriaus, iš kurio būtų gaminamos vienkartinės popierinės papildymo kortelės, bei didžiules energijos sąnaudas, kurios būtų skirtos šioms kortelėms pagaminti, transportuoti ir sandėliuoti.
Siekdama tausoti aplinką, „Omnitel“ renkasi ir aktyviai plėtoja ekologinius paslaugų teikimo būdus, perdirba ir tvarko elektronines bei kitas atliekas, siekia mažinti bendrovės veikloje sunaudojamą energiją.