Mobiliojo ryšio rinkos lyderės „Omnitel“ vartotojai savo sąskaitas už bendrovės paslaugas jau gali apmokėti prekybos centrų „Maxima“ kasose. Naujoji mokėjimų vieta vartotojams, nesinaudojantiems internetu, leis už mažesnę kainą ir patogiau atsiskaityti už „Omnitel“ mobiliojo ryšio paslaugas.
„Atsiskaitymo už paslaugas galimybes plečiame siūlydami vartotojams patogesnių ir jų laiką taupančių mokėjimo būdų. „Omnitel“ klientai sąskaitas gali apmokėti „Maxima“ prekybos centrų kasose atsiskaitydami už kitus pirkinius“, - teigia „Omnitel“ viceprezidentas komercijai Remigijus Štaras.
Atsiskaityti už „Omnitel“ paslaugas bendrovės klientai gali visuose „Maxima“ prekybos centruose visoje Lietuvoje.
Šis mokėjimo būdas itin patogus privatiems „Omnitel“ klientams, turintiems „Omni ID“ kortelę - jiems tereikia ją pateikti kasoje. Iki šiol su „Omni ID“ kortelėmis atsiskaityti buvo galima kioskuose „Lietuvos spauda“ ir „Kauno spauda“.
Privatūs klientai, neturintys „Omni ID“ kortelės, bei verslo klientai atsiskaityti už „Omnitel“ paslaugas „Maxima“ prekybos centrų kasose gali pateikę iš bendrovės gautą popierinę sąskaitą, kurioje yra specialus brūkšninis kodas. Ji taip pat bus nuskaitoma kasoje.
Klasikinę „Omni ID“ kortelę vartotojai gali įsigyti prekybos centruose, degalinėse, spaudos kioskuose ir t.t. „Omni ID“ kortelė pradeda galioti ją aktyvavus, tai gali padaryti tik „Omnitel“ ir „Omnitel Extra“ vartotojai. Naujosios auksinės ir sidabrinės „Omni ID“ kortelės ištikimiausius bendrovės vartotojus pasiekia paštu, jas taip pat galima atsiimti ir bet kuriame „Omnitel“ salone.