„Avaya Inc.“, praneša, kad bendrovės pristatoma „one-X™ Mobile“ vieningo ryšio platforma bus suderinama su „Apple“ „iPhone“. Bendrovė taip pat praneša siūlanti „one-X™ Mobile“ RIM, „Palm“, „Java“ ir WAP mobiliems prietaisams. „Avaya“ – pirmoji kompanija, suteikusi organizacijų komunikacijos sistemų prieigą iš „iPhone“. „one-X Mobile“ – tai tarnybinių stočių programų įrangos sprendimas, kurio dėka dar labiau išplėčiamos mobiliųjų prietaisų galimybės.
Minėtas sprendimas suderinamas su „Avaya“ „Communication Manager“ ir „Modular Messaging“ programų įranga bei „Cisco“ „CallManager“ ir „Unity“ pranešimų įranga bei suteikia galimybę organizacijoms užtikrinti nuoseklų įvairių mobiliojo ryšio priemonių tarpusavio suderinamumą. Bet to, ši programų įranga suteikia „Microsoft“ „Active Directory“ ir LDAP adresyno prieigą.
Pasak „Avaya“ atstovo Baltijos šalims Žydrūno Nevardausko,„one-X Mobile“ organizacijoms ir jų darbuotojams suteiks galimybę išplėsti vieningo ryšio sistemas, aprėpiant „Avaya“ ir „Cisco“ priemones. Šis sprendimas sujungia organizacijos ir judriojo ryšio tinklus bei užtikrina gerokai didesnį bendro šių tinklų naudojimo efektyvumą, taip padidėja ir ryšio infrastruktūros vertė.
Atsisiuntus paprasto naudojimo „one-X Mobile“ sąsają, mobiliuosius RIM, „Palm“, „Motorola“, LG, „Nokia“, „Samsung“, „Sanyo“, „Sony Ericsson“ ir kitus įrenginius galima lengvai paversti dar viena organizacijos ryšio tinklo grandimi. „iPhone“ vartotojams užtikrinama optimali „Avaya“ „one-X Mobile“ sąsajos prieiga ir lygios galimybės savo „iPhone“ prietaisą išnaudoti kaip organizacijos telekomunikacijų dalį.
„Pastebime, kad daugelis bendrovių darbuotojų, daug laiko praleidžiantys ne biure, dažnai naudoja po kelis ir įvairių gamintojų mobilius ryšio prietaisus. Tačiau dabar jau yra galimybės išmaniųjų telefonų operacines sistemas suderinti su įprastomis fiksuoto ryšio priemonėmis. Taip išvengiama ne tik galimo duomenų „pasimetimo“, bet ir pasirūpinama kur kas efektyvesniu darbu – suderinus kelias priemones, pokalbiai bei duomenų tikrinimai ar persiuntimai tarsi keliauja „vienu koridoriumi“. O tai kur kas efektyviau nei vienu metu naudoti kelis skirtingus prietaisus“,- teigia Ž. Nevardaukas.
Nukreipus dalykinius skambučius į bendrovės tinklą per „one-X Mobile“, įmonės gali pagerinti darbuotojų bendravimo su klientais našumą, veiklos sklandumą, sumažinti ryšio sąnaudas. Kiekvienas darbuotojas tampa prieinamas klientams ir savo bendradarbiams vieninteliu numeriu, nepriklausomai nuo to, kur jis ar ji yra. Darbuotojai išlieka prieinami ir netikėtų ryšio infrastruktūros sutrikimų ar suplanuotų aptarnavimo, diegimo darbų metu. Tai ypač aktualu tiek valstybės institucijoms, tiek bendrovėms, privalančioms teikti informaciją ar konsultacijas, taip pat ir specialiosioms tarnyboms.
Vieninteliame, kišenėje telpančiame prietaise, tampa prieinamos visos stacionaraus ryšio funkcijos ir atsiranda daugiau darbo laiko planavimo galimybių. Skambučiai vienu darbuotojo numeriu gali būti vienu metu nukreipti penkiems numatytiems abonentams, todėl kiekvienas darbuotojas galės be kliūčių atsiliepti į visus skambučius nepraleisdamas nei vieno pasiteiravimo, kur bebūtų – biure, kelyje ar namuose. Naudodamiesi privatumo valdymo funkcijomis, darbuotojai gali nustatyti skambučių priėmimo vietos ir laiko parametrus – tai yra, nusistatyti, nuo kelintos valandos „uždaromis“ darbiniai skambučiai.
Taip pat minėtas sprendimas vartotojams suteikia galimybę vizualiai tikrinti balsinius pranešimus ir neatidėliotinai išklausyti pasirinktus pranešimus per savo prietaisą, specialiai neužmezgant ryšio su organizacijos balso pašto sistema. Atlikti paiešką organizacijos duomenų bazėje ar archyve, asmeninėje telefono numerių užrašinėje, naudotis skambučių žurnalo prieiga ir per nuotolį inicijuoti skambučius bei skambučio gražinimą (callback) naudojant savo bendrovės suteiktą numerį (plėtinį – extension) ir išsaugant savo asmeninio mobilaus numerio privatumą.Vienu mygtuko spustelėjimu pokalbio metu be jokių kliūčių judriojo ryšio telefoną perjungti į stacionarų ir atvirkščiai.