Pasaulinis mikroschemų trūkumas ir toliau griauna daugelio gamintojų planus, o labiausiai nuo to kenčia automobilius kuriančias bendroves. Per pastarąsias savaites jau ne kartą rašėme apie problemas su kuriomis susiduria net ir didžiausi gamintojai, o prie šio sąrašo prisijungia ir „Stellantis“.
Šių metų pradžioje „PAS Peugeot Citroen“ susijungė su „Fiat Chrysler Automobiles“ bei tapo „Stellantis“ koncerno dalimi, o būtent ši bendrovė pranešė apie pratęstą gamybos stabdymą Europos gamyklose. Kompanijos atstovai pranešė apie gamybos stabdymą Prancūzijoje, o taip pat ir „Fiat“ lengvųjų komercinių furgonų gamybą Italijoje.
Renes gamykla, gaminanti vidutinio dydžio automobilius „Peugeot“ ir „Citroen“, praėjusią savaitę patyrė gamybos sustabdymą, kartu su „PSA“ gamykla, esančia Sošo mieste, Prancūzijoje, ir „Opel“ Eizenacho gamykla Vokietijoje. Soše yra gaminami kompaktiški automobilių modelius, o Eizenacho mieste gaminami „Opel“ krosoveriai.
Remiantis „Stellantis“ pateikiama informacija, visose gamyklose gamyba turėjo būti atnaujinta praeitą savaitę, tačiau tai kol kas neįvyko. Sošo mieste esantis fabrikas turėjo atnaujinti savo veiklą dar pirmadienį, o Eizenache esanti gamykla turėjo pradėti savo veiklą dar antradienį.
Automobilių gamintojai vis labiau priklauso nuo elektroninių komponentų bei dėl to susiduria su didele plataus vartojimo elektronikos pramonės šakos konkurencija dėl mikroschemų pristatymo, automobilių gamybos kompanijos COVID-19 pandemijos metu patyrė daugybę tiekimo grandinės sutrikimų, o ne vienos transporto priemonių gamintojos prognozavimu mikroschemų trūkumo problema bus išspręsta pamažu, ji gali užsitęsti ir iki 2022 metų pradžios.