Neseniai vykusios apklausos, kurią atliko korporacija Intel, rezultatai rodo, jog moterys sparčiai vejasi vyrus naujųjų technologijų įsisavinimo srityje. Daugiau nei 50 proc. apklaustų moterų teigė, jog pirkdamos naują kompiuterį, rinksis nešiojamuosius kompiuterius. Taip pat atsakė tik 43 proc. vyrų. Moterys mano, kad belaidė prieiga prie interneto - vienas iš svarbiausių nešiojamo kompiuterio įsigijimo aspektų (taip mano 39 prc. moterų ir 29 proc. vyrų).
87 proc. moterų (lyginant su 59 proc. 2002 metais) teigia, jog palikti nešiojamąjį kompiuterį rūbinėje ar bagažo skyriuje yra rizikinga. apklausa parodė, kad moterims vis dar stinga pasitikėjimo priimant sprendimus, kai jos perka kompiuterį - jos kol kas menkai supranta jų techninių savybių ypatumus.