Baterijų autonomija ir tarnavimo trukmė nuolat susilaukia vartotojų kritikos. Padėti išspręsti šią problemą gali mokslas, kuris kuria naujas technologijas ir apie vieną iš jų sužinojome šiandien.
Japonijoje vykstančiame mokslo simpoziume „Huawei“ parodė ličio jonų bateriją, kurią kuriant buvo naudojamas grafenas, suteikiantis didelį stiprumą, puikų šilumos ir elektros energiją laidumą, o tai leidžia efektyviau atvėsti bateriją. Naujosios baterijos gali veikianti 60 °C temperatūroje, tai yra 10 °C aukščiau už leistiną ličio-jonų elementų ribą. Be to, kuriant naują sprendimą buvo panaudotas specialus elektrolito priedas, kuris užkerta kelią jo garavimui esant aukštoms temperatūroms.
Siekiant pagerinti katodo šiluminį atsparumą, jam gaminti naudojami modifikuoti stambūs NMC medžiagos kristalai. Kūrėjai tikina, kad naujas sprendimas padidins baterijų tarnavimo trukmę dukart, lyginant su dabartiniais maitinimo elementais. Bandymų rezultatai parodė, kad temperatūra įkrovimo metu buvo 5 °C žemesnė už įprastinių sprendimų šį rodiklį. Po 2000 įkrovimo ciklų naujoji baterija išlaiko 70 % savo talpos.