Daugumos esamų ir kuriamų vairuotojo nuovargio atpažinimo sistemų remiasi vaizdo kamerų ir (arba) specialių infraraudonųjų spindulių daviklių naudojimu. Tokie kompleksai stebi vairuotojo veidą analizuodami akių, nosies, burnos ir kitų veido dalių padėtį, taip pat stebi mirksėjimo ypatumus. Aptikus mažos koncentracijos ar miego požymių duodamas signalas.
Dabar, bendrovė „Fujitsu“ pristatė savo pačių sukurtą produktą, kurio uždavinys yra nustatyti vairuotojų mieguistumą. Sistemos, pavadintos „FEELythm“, kūrimas užtruko apie 10 metų.
Pagrindinė sudedamoji „FEELythm“ dalis – ant kaklo nešiojamas įrenginys. Iš jo išvestas specialus jutiklis, kuris tvirtinamas prie ausies spenelio. Sistema matuoja pulsą ir gautus duomenis belaidžiu „Bluetooth“ ryšiu perduoda į mobilųjį prietaisą, pavyzdžiui, išmanųjį telefoną.
Speciali programinė įranga analizuoja informaciją ir tam pritaikytų algoritmų pagalba nustato mieguistumo požymius. Jei yra didelė tikimybė užmigti, „FEELythm“ duos įspėjamąjį signalą, pavyzdžiui, sužadins kaklo modulio vibracijos funkciją.
„Fujitsu“ pažymi, kad sistema numato rodiklių korekciją atsižvelgiant į konkrečių vairuotojų fiziologines savybes. Pradėti „FEELythm“ pardavimus planuojama vasario mėnesį.