Nors žmonės jau geba lengvai išmokyti robotus atlikti naujas užduotis, viena potenciali problema vis dar išlieka. Kaskart naujoje darbo aplinkoje atsidūrusį „elektroninį darbuotoją“ tenka visko mokyti iš pradžių. Tačiau tai netrukus pasikeis. Vašingtono universiteto mokslininkai sukūrė būdą, kaip kompiuteriai gali mokyti vienas kitą, išlaisvindami žmones nuo šios varginančios pareigos.
Metodas paremtas tuo pačiu principu, kuriuo eilinis dėstytojas sąveikauja su savo mokiniais. Jis jau buvo sėkmingai panaudotas mokant kompiuterį-studentą žaisti „Pac-Man“ ir „StarCraft“ žaidimus. Algoritmų pagalba žinančiam, kaip tai reikia daryti kompiuteriui-mokytojui, yra įdiegiama, kad jis turi patarti kompiuteriui-studentui imtis veiksmų ir tada tiesiog leisti jam išmokti žaisti pačiam. Tai yra esminis mokytojo-studento tarpusavio santykių elementas.
Vis dėlto, jeigu besimokantysis nežino, ką daryti ir jeigu gauna per mažai konsultacijų, sekdamas vien tik instrukcijomis jis niekada nesupras, kaip teisingai atlikti užduotį – tam reikalingas išmanantis specialistas.
Vašingtono universiteto mokslininkų komandos vadovas Matthew E. Taylor šiuo metu kompiuteriui-mokytojui projektuoja mokymo planą, kuris prasideda nuo gana paprastų užduočių ir išsirutulioja į gana sudėtingas. Jis eksperimentuoja su savo kuriama technika ir bando į ją integruoti net šunų dresavimo principus.
Matthew E. Taylor pripažįsta, kad kartais galima tiesiog perkelti ištreniruoto roboto „smegenis“ į kitą, nors tai ne visada įmanoma dėl programinės ar techninės įrangos nesuderinamumo. Be to, mokslininkai tikisi, kad ateityje šios technologijos pagalba be kitų robotų treniravimo, kompiuteriai sugebės mokyti ir žmones.