Pamirškite įkrovimo laidus, proveržiai indukcinio krovimo srityje leis elektrinius automobilius pakrauti tiesiog sustojus kelyje virš įkrovimo plokštelės. Ši technologija jau naudojama Jungtinės Karalystės autobusuose, – sustojus paimti keleivių, autobuso baterijos įkraunamos bevieliu būdu. Toks krovimo būdas turėtų pritraukti dvejojančius elektrinių automobilių pirkėjus.
Įprastai, elektrinių automobilių krovimas yra ilgas ir varginantis procesas. Vairuotojas turi surasti įkrovimo vietą, prijungti kabelį ir palikti automobilį kelioms valandoms. Be to, laidai gali sugesti ar būti pažeisti, taip įkrovimo procesas nutrūks. Nors elektros energijos bevielis perdavimas jau buvo išrastas prieš daug dešimtmečių, tačiau dėl mažo efektyvumo technologija nebuvo naudojama automobiliams įkrauti. Bevielio įkrovimo sistema remiasi gerai žinomu elektromagnetinės indukcijos principu. Magnetinis laukas, sukurtas kintamos sroves pirmoje ritėje, netoli esančioje antroje ritėje sukuria elektrinį lauką. Naujoji technologija leis padidinti elektros energijos perdavimo efektyvumą net virš 90 %.
Inžinieriai Johnas Boyesas ir Grantas Covicas iš Aucklando universiteto Naujojoje Zelandijoje, sukūrė optimalų ritės dizainą, stipriai sumažinantį elektros energijos nuostolius. Taip pat jiems pavyko patobulinti elektros energijos perdavimą netgi tada, kai ritės nėra vienoje eilėje, tad nebus privaloma idealiai pastatyti automobilį į vietą. Magnetinis laukas privalės būti kontroliuojamas, kitu atveju keleivių metaliniai daiktai, pavyzdžiui, monetos ar širdies stimuliatoriai, pradėtų kaisti.
Sausio 9-ą dieną, Jungtinėje Karalystėje, Milton Keynes mieste, darbą pradėjo elektriniai autobusai, kurių maršrutas tęsiasi 24 kilometrus. Iš viso žmones išvežioja 8 autobusai, o jie visi naudoja IPT įkrovimo sistemą. Ta pati technologija yra naudojama ir Turino mieste, Italijoje.
Manoma, jog per artimiausius tris metus naujoji technologija išspręs elektrinių automobilių įkrovimo problemas.