Naujasis japonų sąstatas „NE-train“ (tiksliau – nedidelis motorinis vagonas priemiestinėms linijoms) imtas bandyti japonų geležinkeliuose. Nors didžioji Japonijos linijų dalis elektrifikuota, liko ruožų, kuriuose vis dar dirba dyzeliu ir elektra varomi lokomotyvai. Dabar juos pakeis nulinio išmetimo mašina. Šio traukinio elektromotorus maitina du 65 kilovatų vandenilio kuro elementai. Jie sujungti su vandenilio balionais. Stabdant traukinio energija iš dalies grįžta į akumuliatorių baterijas.
Traukinys „NE-train“ yra kompanijos „East Japan Railway“ projektas. Kurdama šį traukinį, kompanija bendradarbiauja su visa eile pramonės gigantų. Iš esmės, minėtas projektas nėra naujas. Anksčiau „East Japan Railway“ jau pristatė su tokiu pat pavadinimu vagoną, bet tuo metu tai buvo dyzelio ir elektros hibridas, galintis judėti ir su įjungtu dyzeliu generatoriumi, ir varomas vienų akumuliatorių.
Naujasis „NE-train“, de fakto, tas pats aparatas, tik dabar inžinieriai išėmė iš jo dyzelį ir pakeitė variklį kuro elementais, o tepalo bakų vietą užėmė balionai su vandeniliu. Kol kas vandenilinis „NE-train“ tik bandomas, bet kitų metų pabaigoje pagal kompanijos planą, jis turi pradėti vežti keleivius Nagano-Jamanaši linijoje.