„Microsoft Research“ centro mokslininkai ir Kembridžo universiteto sociologai paskelbė, kad „Facebook“ vartotojo portretą sudaryti nėra sudėtinga.
Tyrimui nereikėjo jokių vartotojų anketų ar atsakymų į tam tikrus klausimus. Esą gan netikėta buvo tik tai, kad gruzdintas spiralės formos bulvytes mėgstančių žmonių IQ yra aukštesnis, skelbia „The Financial Times“. Tyrimui buvo atrinkti 58 tūkstančiai vartotojo profilių. Pats „Facebook“ į šį duomenų atrinkimą nesikišo.
Vienas iš projekto dalyvių Michal Kosinskis „The Financial Times“ teigė, kad universiteto naudojama technologija gali būti taip pat lengvai pritaikyta komerciniams tikslams.
„Mes naudojome itin paprastus, bendrinius vertinimo metodus, o rinkodaros bendrovės galėtų nuveikti žymiai daugiau ir panaudoti svarbesnių duomenų.
Registruotiems „Facebook“ vartotojams tyrėjai siūlo aplankyti „YouAreWhatYouLike“ ir susipažinti su savuoju portretu.
„Pamėgimai“ (like) suteikia informacijos apie vartotojo intelektą, disciplinuotumą, atvirumą, gabumus, politines peržiūras, gebėjimą bendrauti ar temperamentą daug daugiau, nei jis pats numano.
Ką veikiate, kokias nuotraukas pažymite, kokius puslapius prisijaukinate „pakeltu nykščiu“?.. Visu tuo norėtų pasinaudoti rinkodaros specialistai.