P. Korėjos perspektyvių mokslini tyrimų ir technologijų instituto (KAIST) ir P. Korėjos geležinkelių tyrimų instituto (KRRI) specialistai sėkmingai baigė bevielės elektros perdavimo sistemos bandymus. Technologija skirta naudojimui keliuose transporto tipuose, vien tik geležinkeliais visa tai neapsiribos.
Dabartinės bevielės elektros perdavimo sistemos minimalus galingumas sudaro 180 kW, esant darbiniam dažniui 60 kHz, ir, kaip teigia projekto autoriai, viskas veikia stabiliai, be šuolių. Iš pradžių technologija „On-line Electric Vehicle“ (OLEV) buvo sukurta specialiai miesto transportui, o savo pasiekimus šioje srityje KAIST mokslininkai demonstravo dar 2011 metais. Pirmaisiais prototipais tapo autobusai ir tramvajai, kuriems 20 kHz dažniu buvo perduodama 100 kW energijos su 15 % nuostoliais. Siųstuvo kanalas buvo prijungiamas prie kelio dangos, tuo tarpu maždaug 20 cm virš kelio buvo patalpinamas imtuvas.
Dabar technologija buvo adaptuota ir daug galingesniam transportui, o kartu įrodyta, kad ji tinka ir geležinkeliams. Šiuo metu kūrėjai padidino galingumą, sumažino imtuvo svorį. KAIST inžinieriai sumažinto daugumos OLEV komponentų, siųstuvų ir imtuvų savikainą, o dabar ruošiasi technologiją komercializuoti. Jau 2013 metų gegužės mėnesį planuojamas pirmojo naujos kartos tramvajaus debiutas, tuo tarpu šių metų rugsėjo mėnesį planuojami ir greitaeigių traukinių pasirodymas.