Tinklalapių kūrėjų pamėgta taktika dirbtinai patekti į pirmus „Google“ rezultatų puslapius, perkant nuorodas iš aukštą „Google“ reitingą (PageRank) turinčių tinklalapių, susilaukė atsako. „Google“ pradėjo bausti tinklalapius, pardavinėjančius nuorodas. Masiškas tinklalapių reitingų sumažinimas sukėlė tinklalapių kūrėjų susirūpinimą.
Nuo tada, kai „Google“ tapo populiaria paieškos sistema, tinklalapių kūrėjai pradėjo ieškoti būdų kaip patekti į pirmus „Google“ paieškos rezultatų puslapius ir taip padidinti savo tinklalapių lankomumą. Populiariausias būdas iki šiol išlieka nuorodų pirkimas iš aukštą „Google PageRank“ turinčių tinklalapių – kuo daugiau tokių tinklalapių turės nuorodas į tavo puslapį, tuo aukščiau paieškos rezultatuose atsirasi. Šis būdas veikia dėl Google algoritmo, kuris nustato kokį autoritetą, kitų tinklalapių atžvilgiu, turi konkretus tinklalapis, pagal tai, kokie tinklalapiai turi nuorodas į jį. Nuorodų pardavinėjimas dirbtinai kelią tinklalapių „PageRank“, o tai gali pakenkti paieškos rezultatams.
Siekdami kovoti su šia problema, „Google“ išbandė algoritmą, kurio tikslas – atskirti kurie tinklalapiai pardavinėja nuorodas ir automatiškai sumažinti jų reitingą paieškos sistemoje. Lapkritį išbandytas algoritmas sukėlė nemažą sumaištį – daug tinklalapių prarado savo reitingą, nukentėjo ir ne vienas nekaltas tinklalapis. „Google“ šiuo metu taiso algoritmą ir ketina atnaujinti tinklalapių „PageRank“ 2008 metų pradžioje.