Dvi stambios kompiuterinių vaizdo žaidimų gamintojos nusprendė susijungti į vieną kompaniją ir tapti dar stipresne konkurencine jėga rinkoje. „Blizzard“, sukūrusi tokius garsius žaidimus kaip „World of Warcraft“, „Starcraft“ ar „Diablo“, ir „Activision“, tarp kurios produktų puikuojasi „Call of Duty“ bei „Quake“, oficialiai paskelbė planus suvienyti jėgas. Naujosios bendrovės vertė siektų 18,8 mlrd. JAV dolerių.
Susijungimo sąlygose nurodyta, kad naujoji bendrovė vadinsis „Activision Blizzard“, o jos vadovu taps dabartinis „Activision“ generalinis direktorius Bobby Kotick. „Blizzard“ į naują kompaniją įsipareigojo investuoti 2 mlrd. dolerių, „Activision“ – perpus mažiau. Didžiausia „Activision Blizzard“ akcininke taps „Blizzard“ valdanti Prancūzijos įmonių grupė „Vivendi“.
„Šis aljansas yra svarbus strateginis „Vivendi“ žingsnis, dar kartą iliustruojantis mūsų norą plėsti veiklą pramogų sektoriuje“, - sako „Vivendi“ vadovas J.B.Levy.
Anot pranešimų, vienas iš pagrindinių jungimosi motyvų – siekis padidinti kompanijų įtaką rinkoje ir išnaudoti skirtingus viena kitos privalumus. Pavyzdžiui, „Blizzard“ turi labai tvirtas pozicijas Azijoje, kur karaliauja jos sukurtas strateginis epas „Starcraft“. Tuo tarpu „Activision“ su savo produktais yra pavykę įsitvirtinti visose svarbiausiose naujos kartos žaidimų konsolėse – „Xbox 360“, „Wii“ ir „PlayStation 3“
„Blizzard“ yra pirmaujanti masinių interneto žaidimų bendrovė pasaulyje. Jos sukurtas virtualus „World of Warcraft“ pasaulis turi daugiau nei 9 mln. registruotų vartotojų. Tuo tarpu „Activision“ šiemet užima žaidimų gamybos lyderės vietą Jungtinėse Valstijose. Jai priklauso tokie sėkmingi projektai kaip „Guitar Hero“, „Doom“, „Spider-Man“ ir kt.