Vienas populiariausių pasaulyje socialinių tinklų portalų „Facebook“ pardavė dalį savo akcijų. Paketą įsigijo IT bendrovė „Microsoft“, konkurse nugalėjusi pagrindinį konkurentą „Google“. Pranešama, jog sandėrio vertė siekia 240 mln. JAV dolerių.
Kokia „Facebook“ nuosavybės dalis atiteks „Microsoft“ kol kas nežinoma. Tai paaiškės finansinių portalo metų pabaigoje, kai bus iš naujo perskaičiuota tinklalapio vertė. Preliminariais duomenimis, „Facebook“ gali būti įvertintas 15 mlrd. JAV dolerių, tad „Microsoft“ dalis bendrovėje nebus labai didelė.
Rinkos ekspertų nuomone, bendrovių sandėris padės plėsti tinklalapyje vystomą reklamos verslą. „Microsoft“ reklaminiai skydeliai „Facebook“ svetainėje turėtų pasirodyti jau netolimoje ateityje.
Į „Facebook“ akcijų paketą taip pat pretendavo didžiausias „Microsoft“ konkurentas, bendrovė „Google“. Kiek už socialinių tinklų portalo dalį pasiūlė interneto milžinė, neskelbiama..