Pandemijos metu smarkiai išaugę planšetinių kompiuterių pardavimai kuris laikas mažėjo, tačiau naujausi duomenys rodo, kad situacija keičiasi. Dabar pasirodė ir naujausi 2024 metų pardavimų duomenys, kurie rodo pozityvius ženklus.
Planšetinių kompiuterių pardavimai – augo. Tokia tendencija fiksuojama ne tik pasaulinėje rinkoje, bet ir Kinijoje. Šioje šalyje buvo parduota 29,85 mln. planšečių, o tai yra 4,3 proc. daugiau nei ankstesniais metais.

Kinijos planšetinių kompiuterių rinkoje – „Huawei“ žygis viršūnėje. Technologijų bendrovė aplenkė „Apple“ ne tik pagal ketvirčių rezultatus, bet ir pagal bendrus metinius pardavimus. Pagrindinė to priežastis – sėkmingi „MatePad 11.5 2024“ ir „MatePad Pro 13.2“ modelių pardavimai.
Nors „Apple“ užima antrąją vietą, paskutinį 2024 metų ketvirtį ir toliau buvo fiksuojami mažėjantys pardavimai, tačiau mažėjimo tempas sulėtėjo. Pagrindiniai veiksniai - atnaujintas „iPad Mini“ ir stabilūs „iPad Air“ pardavimai.
Trečioje vietoje rikiuojasi dar viena Kinijos bendrovė – tai „Xiaomi“. Gamintojas praėjusiais metais išleido naujus „Pad 7“ serijos planšetinius kompiuterius, kas turėjo įtakos šios kompanijos pardavimų augimui.
Tarptautinėje rinkoje – „Apple“ lyderystė
JAV technologijų bendrovė „Apple“ prarado lyderės poziciją Kinijoje, tačiau pasaulinėje rinkoje yra užtikrintas lyderis. Kompanija sugeneravo net 38,6 proc. visų pasaulinių pardavimų ir gerokai aplenkė antroje vietoje likusią Korėjos milžinę „Samsung“.
Pastaroji kompanija pelnė 18,8 proc. rinkos ir fiksavo 8,2 proc. augimą. Didžiausią augimą planšetinių kompiuterių rinkoje pasiekė „Xiaomi“, kuri pardavė 9,2 mln. įrenginių ir užėmė 6 proc. rinkos.
Kinijos technologijų kompanijos metinis augimas siekia net 73,1 proc., o tai leido užsitikrinti penktą vietą tarp didžiausių tokių įrenginių gamintojų.
Penketuke randame ir „Huawei“, kuri užėmė trečią vietą. Šios bendrovės pardavimai siekė 10,74 mln., o tai leido pelnyti 7,3 proc. rinkos. Ketvirtoje pozicijoje – „Lenovo“ su 10,42 mln. parduotų planšečių.