Kompiuterinių žaidimų gamintojas „Bungie“ pranešė, kad „Halo 3“ žaidimas, skirtas „Xbox 360“ žaidimų kompiuteriui, nepalaiko aukštos raiškos.
Kompanija nemano, kad tai žaidimo trūkumas. Ji teigia, jog žaidėjai nepajus jokio kokybės skirtumo, kadangi žaidimas naudoja netradicinę „two frame buffers“ technologiją, kuri 1152x640 žaidimo raiškoje leidžia tobuliau atvaizduoti dinaminį apšvietimą (HDR).
Remiantis „Bungie“ atstovų žodžiais: „HDR technologijos naudojimas kartu su apšvietimu ir programiniu žaidimo varikliuku mūsų sukurtoms žaidimo scenoms suteikia nuostabų ir realų pojūtį. Dėl ko mes gauname glotnų vaizdą, kuris yra daug svarbesnis nei kažkokie papildomi vaizdo taškai. Jei jūs palygintumėte 1152x640 raišką su 1280x720 raiškos vaizdu, nerastumėte didelio skirtumo. Mes apie tai anksčiau nekalbėjome, nes nenorėjome atitraukti dėmesio nuo daug svarbesnių žaidimo aspektų.“
Nežiūrint į tai, kad žaidimas „Halo 3“ nepalaiko HD, jis labai sėkmingai perkamas ir gerai vertinamas žaidimų kritikų.