Internetinių žaidimų kūrėjas ir leidėjas „Wargaming“ pristato visiškai naują intelektinės nuosavybės nemokamą žaidimą „Steel Hunters“. Naujasis žaidimas – robotų šaudyklė, kurioje persipina įvairių žaidimų žanrų mechanikos, suteikiančios žaidėjams įtraukiančią žaidimo patirtį. „Steel Hunters“ – „AAA“ („Triple-A“) vaizdo žaidimas, kuriame naudojama aukščiausios kokybės vizualinė grafika, žaidimo mechanika ir rinkodariniai sprendimai, siekiant pritraukti didelį žaidėjų skaičių. Žaidimas veiks visame pasaulyje: Europoje, Amerikoje bei Azijos ir Ramiojo vandenyno regionuose.
„Tai ypatingai svarbus momentas „Wargaming“ istorijoje. Esame geriausiai žinomi, kaip įtraukiančių ir ilgalaikių skaitmeninių pramogų kūrėjai, kurie džiugina milijonus žaidėjų visame pasaulyje. Su „Steel Hunters“ mes žengiame už savo įprastų ribų, pristatydami visiškai naują patirtį. Mūsų ambicija – sukurti vieną įspūdingiausių ir labiausiai įtraukiančių kovinių robotų („mech“) žaidimų“, – teigia „Wargaming“ generalinis direktorius Viktoras Kislyi.
Pasitelkę „Unreal Engine 5“ galimybes, kūrėjai sukūrė įspūdingą postapokaliptinį pasaulį, kuriame žmonija, po katastrofiško įvykio sunaikinusios didžiąją dalį civilizacijos, kovoja dėl išlikimo. Pagrindinis žaidimo naratyvas sukasi aplink retą išteklių „Stanfall“, kurio kontrolė lemia žmonijos ateitį. Žaidėjai, valdydami galingus kovinius robotus – „Medžiotojus“, įsivels į kovas su įvairiomis frakcijomis, siekiančiomis užvaldyti šį vertingą resursą.
„Steel Hunters“ žaidimą net trejus metus kūrė daugiau nei 200 profesionalų komanda keliose „Wargaming“ studijose. Žaidimo „beta“ versija dabar prieinama žaidėjams visame pasaulyje.
„Steel Hunters“ yra keletos komandų iš Guilfordo, Prahos ir kitų pasaulio studijų bendradarbiavimo rezultatas. Per pastaruosius trejus metus sukūrėme žaidimą, siūlantį unikalų požiūrį į „Mech Shooter“ žanrą, sujungiantį skirtingų žanrų elementus į vieną harmoningą ir įtraukiančią visumą. Šiandien esame pasiruošę parodyti žaidėjams, ką kūrėme“, – teigia Mike‘as McDonaldas, produktų direktorius.
Remiantis „Statista“ duomenimis, 2023 m. „Steam“ platformoje buvo išleista daugiau nei 12 000 naujų žaidimų, tačiau 2024 m. šis skaičius sumažėjo iki šiek tiek daugiau nei 2000. Šio pokyčio priežastys siejamos su keliais veiksniais, tarp jų – rinkos prisotinimu ir didėjančia konkurencija dėl matomumo. Dėl šių priežasčių kūrėjai tapo atsargesni vertindami žaidimų leidybą, pasirinkdami geriausią momentą ir įvertindami įvairius rinkos veiksnius, tokius kaip žaidėjų poreikiai, technologinės tendencijos bei žaidėjų elgsena.