Prieš kelis mėnesius „Valve“ paskelbė apie „Steam Game Recording“ kaip dar vieną alternatyvą žaidimų fiksavimo programinei įrangai arba grafikos gamintojų, tokių kaip AMD ir „Nvidia“, programoms.
Dabar ši funkcija išėjo iš beta versijos ir dabar yra prieinama visuose „Steam“ žaidimuose, kad galėtumėte kurti ir dalytis savo žaidimo filmuota medžiaga, kuri veikia fone, kad nepraleistumėte nė vienos akimirkos.
Integruotas „Steam“ žaidimų įrašymo funkcijų rinkinys leidžia žaidėjams fiksuoti savo žaidimus naudojant arba foninį įrašymą, kad prireikus būtų galima greitai apsaugoti išryškintus klipus, arba rankiniu būdu, naudojant įrašymo ir sustabdymo funkcijas, abiem atvejais naudojant sparčiuosius klavišus. Netgi trukmę ir kokybės lygį galima reguliuoti kiekvienam žaidimui atskirai, taip pat galima pasirinkti „Do not record“ parinktį.
Naudodama „Steam Overlay“, „Valve“ taip pat siūlo atkūrimo parinktį. Tai leidžia naudotojams greitai atsukti atgal ir peržiūrėti naujausius įrašus, kad pamatytų, kas įvyko anksčiau jų žaidimuose.
Kai kuriuose žaidimuose oficialiai palaikomos laiko juostos ir įvykių žymos. Šiuo atveju įraše automatiškai rodomi svarbūs įvykiai, pavyzdžiui, nužudymai, taip pat pažymimas laikas, praleistas laukimo kambary ir meniu, kad juos būtų galima lengvai pašalinti iš klipų. Kol kas neaišku, kiek žaidimų, išskyrus „Valve“ žaidimus „Counter-Strike 2“ ir „Dota 2“, palaiko šią laiko juostos funkciją, tačiau yra SDK ir API, kad trečiųjų šalių kūrėjai galėtų ją įdiegti į savo žaidimus.
Būdama beta versijoje „Valve“ išplėtė įrašytų klipų išsaugojimo ir dalijimosi jais galimybes. Tiesiai iš „Steam“ žaidėjai gali eksportuoti klipus kaip MP4 failus, siųsti juos į kitą naudotojo įrenginį, pavyzdžiui, į kompiuterį iš „Steam Deck“, dalytis jais su mobiliaisiais įrenginiais per QR kodą ir net sukurti laikiną nuorodą, kad bet kas galėtų tiesiogiai peržiūrėti juos per „Steam“.