TEO LT, AB pakartotinai informuoja, kad ZEBRA interneto paslaugų klientams popierinės sąskaitos nuo rugsėjo 1 dienos nebėra siunčiamos. Informaciją apie atsiskaitymus bei elektronines sąskaitas šie klientai gali rasti internetinėje savitarnos sistemoje „ManoTEO“ adresu www.manoteo.lt.
Rugsėjo mėnesį daliai TEO LT, AB balso telefonijos klientų dėl logistikos sutrikimų popierinės sąskaitos galėjo vėluoti arba nebuvo pristatytos. Iki šiol negavę sąskaitų balso telefonijos klientai turėtų kreiptis TEO klientų aptarnavimo telefonu 1817.
Apie naujos modernios savitarnos sistemos „ManoTEO“ sukūrimą ir sprendimą atsisakyti popierinių sąskaitų siuntimo interneto paslaugų klientams bendrovė informavo klientus šių metų birželį ir rugsėjo pradžioje.
Visą parą veikianti sistema „ManoTEO“ leidžia internetu užsisakyti naujas paslaugas, valdyti esamas, apmokėti už Bendrovės teikiamas paslaugas, peržiūrėti skambučių telefonu išklotines ir kitų paslaugų vartojimo statistiką, pasinaudoti lojalumo programos „Bičiuliai“ taškais ir prizais, gauti specialius pasiūlymus.
Atsisakydama popierinių sąskaitų siuntimo interneto ryšiu besinaudojantiems klientams bendrovė per metus sutaupys maždaug 60 tonų popieriaus.