Pandemijos metu smarkiai išaugę planšetinių kompiuterių pardavimai ir toliau mažėja. Tokia tendencija pastebima jau kelerius metus ir, panašu, artimiausiu metu gali nesikeisti. Tačiau Kinijoje rezultatai yra kiek kitokie nei kituose regionuose.
„Huawei“ Kinijos planšetinių kompiuterių rinkoje įsitvirtino stipriau nei bet kada anksčiau. Naujausioje ataskaitoje teigiama, kad jau antrą ketvirtį iš eilės Kinijos technologijų milžinė lenkia „Apple“ planšetinių kompiuterių tiekimų srityje.
Naujausi pardavimų duomenų rodo, kad Kinijos kompanija per antrąjį ketvirtį savo šalyje pristatė 20,5 mln. planšetinių kompiuterių, o tai reiškia, kad užima 26 proc. rinkos. Tai ne tik užtikrina jai pirmąją vietą, bet ir reiškia didelį 66 proc. augimą per metus.
Tokią sėkmę greičiausiai galima paaiškinti agresyvia „Huawei“ išleidimo į rinką strategija. Atrodo, kad jų įvairūs „MatePad“ modeliai, įskaitant neseniai išleistą dvisluoksnį OLED „MatePad Pro 12.2“, sulaukė didelio atgarsio tarp Kinijos vartotojų.
„Apple“, nepaisant to, kad užima panašią rinkos dalį kaip ir pastaroji Kinijos gamintoja, atsidūrė ne tokioje rožinėje padėtyje. Kupertino bendrovės metinis augimas sumažėjo 14 proc., o tai gali reikšti, kad ji stengiasi neatsilikti nuo besivystančios Kinijos planšetinių kompiuterių rinkos.
Konkurencija tampa dar aštresnė, jei atsižvelgsime į tokius vietos žaidėjus kaip „Xiaomi“ ir „Honor“. Xiaomi užėmė trečiąją vietą su 9,25 mln. pristatytų planšetinių kompiuterių, o Honor užfiksavo įspūdingą 63 proc. metinį augimą ir užėmė ketvirtąją vietą su 6,5 mln. vienetų.
Ši tendencija aiškiai rodo, kad Kinijos planšetinių kompiuterių rinkoje didėja konkurencija, o vietiniai pardavėjai siūlo patrauklias alternatyvas tokioms tradicinėms milžinėms kaip „Apple“.
Šis konkurencijos augimas taip pat paskatino bendrą planšetinių kompiuterių pardavimą Kinijoje. Remiantis minėta ataskaita, Kinijos rinkoje, palyginti su praėjusiu ketvirčiu, planšetinių kompiuterių tiekimas padidėjo 20 proc., o tai greičiausiai lėmė agresyvios akcijos internete. Rinkos tyrimų įmonė taip pat prognozuoja, kad per visus metus planšetinių kompiuterių bus pristatyta 9 proc. daugiau.
Žvelgiant į ateitį, panašu, kad daugiausia dėmesio bus skiriama dirbtinio intelekto funkcijoms. Ataskaitos rengėjai tikisi, kad technologijų pardavėjai panaudos dirbtinio intelekto funkcijas, kad išskirtų savo produktus ir pritrauktų klientų rinkoje, kuri vis labiau prisotinama pajėgių įrenginių.