Įsivaizduokite dirbtiniu intelektu pagrįstą sistemą, kuri leidžia naudotojams kurti vaizdo žaidimus nuo nulio, neturint jokių programavimo žinių. Jie galėtų keisti viską – nuo aplinkos ir veikėjų išvaizdos iki žaidimo mechanikos. Skamba fantastiškai, bet netrukus tai gali tapti realybe.
Kompiuterinius žaidimus platinanti ir leidžianti JAV korporacija „Electronic Arts“ (EA) neseniai paskelbtame vaizdo įraše, kuriame kalbama apie dar neišleistą programą „Imagination to Creation“, pademonstravo tokią ateitį.
Vaizdo įraše matyti, kaip du žaidėjai kuria „Minecraft“ stiliaus žaidimą, kuriame naudojamas kartoninių dėžių labirintas. Naudodamiesi greitomis užuominomis, naudotojai apsunkina labirintą pridėdami naujų taisyklių, pavyzdžiui, kad dėžės gali sugriūti, jei į jas pataikys granata. Pakeitimai išryškėja beveik akimirksniu.
Žinoma, tai tik koncepcija, todėl dar neaišku, kaip gerai dirbtinis intelektas veiks realioje aplinkoje su tikrais žaidėjais. Svarbiausias klausimas – kaip tokia ateitis gali paveikti visą vaizdo žaidimų pramonę.