„Apple“ kaip ir įprasta pristatė keturis naujus modelius – tai „iPhone 16“, „iPhone 16 Plus“, „iPhone 16 Pro“ ir „iPhone 16 Pro Max“. Juos jau galima užsisakyti ir Lietuvoje, o oficiali prekyba startuoja nuo rugsėjo 20 dienos.
Kaip ir kiekvienais metais, visi su dideliu nekantrumu laukia naujųjų „iPhone“ modelių. „Apple“ telefonai išsiskiria savo ilgaamžiškumu, inovatyvumu ir elegantišku dizainu. Tačiau naujausių JAV bendrovės išmaniųjų telefonų pardavimai – ne tokie, kokių tikėtasi.
Remiantis naujausia informacija, pirmąjį savaitgalį išankstiniai „iPhone 16“ serijos telefonų užsakymai sudarė apie 37 mln. vienetų, t. y. 12,7 proc. mažiau nei pernai. Tiesa, pastebima, jog pigesnių „iPhone 16“ ir „iPhone 16 Plus“ modelių pardavimai yra didesni, tačiau „iPhone 16 Pro“ serijos paklausa – nuvilianti.
„iPhone 16 Pro“ ir „Pro Max“ populiarumas yra gerokai mažesnis nei tikėtasi, nepaisant to, kad „Apple“ labai optimistiškai vertino „Pro Max“ perspektyvas ir prieš pradedant išankstinius užsakymus didino jų gamybos apimtis.
Rinkos analitikai mano, kad nuviliantys „Pro“ modelių rezultatai susiję su tuo, kad „Apple Intelligence“ funkcijos nepradedamos naudoti kartu su jais, o bus pristatomos dalimis, pradedant spalio mėnesį ir baigiant kitais metais.
Taip pat teigiama, kad Kinijos rinkoje vyksta didelė konkurencija, kuri daro įtaką „iPhone“ paklausai šioje šalyje. Tiesa, nepaisant prastų pirmųjų pardavimų, spėjama, kad „Apple“ neketina mažinti gamybos apimčių. Geresnių pardavimų tikimasi jau po „Apple Intelligence“ debiuto.