„Google“ jau kuris laikas kovoja su tais vartotojais, kurie naudojasi „YouTube“ platforma su įjungta reklamų blokavimo priemone. Internautai neseniai pastebėjo ir dar vieną gudrybę – naudojant tokias priemones vaizdo įrašai kraunasi gerokai lėčiau nei turėtų. Tačiau ir tai dar ne viskas.
„YouTube“ ir toliau tęsiasi eksperimentai, kurie susiję su bandymais pažaboti reklamų blokavimo priemones naudojančius lankytojus. Pranešama, kad televizoriuose daugiau šios vaizdo įrašų platformos naudotojų rodo skelbimus net sustabdžius vaizdo įrašus.
Jei žiūrite „YouTube“ vaizdo įrašus per televizorių neturėdami „Premium“ prenumeratos - būkite pasiruošę, kad net pristabdžius vaizdo įrašą jus atakuos reklamos. Remiantis daugelio naudotojų pranešimais, „Google“ priklausanti platforma televizoriuose pristabdyto vaizdo įrašo metu pradėjo rodyti naujo formato reklamas.
Praėjusių metų gegužę „YouTube“ paskelbė apie „Pause ads“ formatą ir pradėjo jį bandyti pasirinktuose regionuose. Dabar atrodo, kad vaizdo įrašų gigantė pradėjo diegti „Pause ads“ formatą daugiau naudotojų visame pasaulyje.
Vartotojai „Reddit“ ir socialinės žiniasklaidos platformoje „X“ pasidalijo ekrano nuotraukomis, kuriose išryškėja reklamos, rodomos sustabdžius „YouTube“ vaizdo įrašą. Kaip matyti paveikslėliuose, vaizdo įrašas susitraukia į mažesnį langą kairėje, o dešinėje rodomas skelbimas.
Reklamos stulpelyje yra užrašas „Sponsored“, kurio viršuje yra prekės ženklo pavadinimas ir logotipas, o po juo – reklama. Taip pat matysite skelbimo antraštę, mygtuką „Atmesti“, kad uždarytumėte jį, ir mygtuką „i“, kad sužinotumėte daugiau apie rodomą reklaminį turinį. Reklama automatiškai išnyksta atnaujinus vaizdo įrašą arba galite jį pašalinti rankiniu būdu paspausdami išjungimo mygtuką.
Šiuo metu atrodo, kad „Dunkin Donuts“ yra vienintelis užsakovas, kuris kol kas pasirodo kaip „Pause ads“. Tai taip pat, kol kas tai gali būti ribotas diegimas. „YouTube“ į platformą įtraukia vis daugiau naujų funkcijų.
Birželio mėnesį „Google“ kūrė naują funkciją – iš esmės serverio pusėje įterpiamus skelbimus, dėl kurių reklamos blokatoriai taps nenaudingi, nes skelbimai bus įterpti pačiuose vaizdo įrašuose.
Atrodo, kad ateityje vienintelis būdas praleisti reklamas bus pasirinkti „Premium“ prenumeratą, kurios kainos prasideda nuo 8,49 eurų per mėnesį asmenims ir 12,99 eurų šeimai, į kurią galima įtraukti iki 5 narių.