Elektronika.lt
 2024 m. lapkričio 22 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Verslo naujienos
 - Įvykiai, renginiai
 - Švietimas, studijos
 - Mokslo naujienos
 - Portalo naujienos
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Lapkričio 22 d. 11:21
Medžiodami nuolaidas išlikite budrūs: ekspertas pataria, kaip netapti sukčių auka perkant internetu
Lapkričio 22 d. 08:16
Failų bendrinimo technologijos: kaip jos prisitaiko prie augančių šiuolaikinio žmogaus poreikių?
Lapkričio 21 d. 20:39
Asfaltas klojamas, o ryšys stringa: kodėl infrastruktūros spragos stabdo skaitmeninę pažangą Lietuvoje?
Lapkričio 21 d. 18:37
Norite kalbėti vokiškai, itališkai ar kiniškai? „Microsoft Teams“ atnaujinimas pavers jus poliglotu
Lapkričio 21 d. 16:45
5 tendencijos 2025-iesiems: žmonės ieško pusiausvyros tarp technologijų ir realybės, vis labiau vertina autentiškumą
Lapkričio 21 d. 14:24
NKSC įspėja apie dažniausias Juodojo penktadienio apgavystes
Lapkričio 21 d. 12:29
Palygino IT ir automobilių gigantus: į akis krenta sudėtinga problema
Lapkričio 21 d. 10:12
Elektronikos prekių pardavimai per Juodąjį penktadienį: taupysime ne tik dėl akcijų
Lapkričio 21 d. 08:20
Ką turime nuveikti šiandien, kad taptume konkurencingesni ateities inovacijų srityje?
Lapkričio 20 d. 20:21
Su vietos trūkumu susiduria daugelis „Gmail“ naudotojų: pateikiame paprastas gudrybes, kurios leis išspręsti opią problemą
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters, GTA 6 Map, GTA 6 Vehicles
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
Reklama
 Naujienos » Kompiuterija Ankstesnė naujiena | Sekanti naujiena | Dalintis | Spausdinti

Kaip verslai naudoja DI, kad pagerintų klientų patirtį

Publikuota: 2024-09-19 07:06
Tematika: Kompiuterija
Inf. šaltinis: Pranešimas žiniasklaidai

Įsivaizduokite, kad įeinate į drabužių parduotuvę, o ten jau pakabinti rūbai, kurių jums kaip tik tuo metu reikia. Toks scenarijus internetinėse parduotuvėse nieko nebestebintų. Tad kyla klausimas, ar dirbtinis intelektas (DI) gali „skaityti mintis“ ir taip pagerinti klientų patirtį? Gediminas Jankauskas, „DATA ATLAS“ produkto vadovas ir „Tele2“ didžiųjų duomenų mokslininkas atskleidžia, kaip DI gali analizuoti jūsų elgesį ir padėti verslams kurti geresnę klientų patirtį.

„Nors DI ir neturi telepatinių galių, jis demonstruoja įspūdingą gebėjimą numatyti mūsų norus. Remdamasis didžiuliais duomenų kiekiais, DI tarsi detektyvas atkuria mūsų skaitmeninį pėdsaką ir pateikia itin tikslius pasiūlymus. Vienas iš populiariausių pavyzdžių yra personalizuotos „Netflix" filmų ir serialų rekomendacijos. „Netflix" stebi, ką mes žiūrime, ir tuomet pasiūlo tokį turinį, kuris patiko žmonėms su panašiais žiūrėjimo įpročiais. Labai panašiai DI veikia ir internetinėse parduotuvėse. Jeigu daug žmonių pirkdami mobilųjį telefoną kartu užsisako jam tinkantį dėkliuką, algoritmas taupys jūsų laiką ir tokį pirkinių derinį siūlys ir jums“, – sako Tele2“ didžiųjų duomenų mokslininkas.

G. Jankauskas priduria, kad klientų aptarnavimo sferoje jau nemažai įmonių siūlo pirmiausia problemą išspręsti pasinaudojant DI pokalbių roboto pagalba. Tokie robotai puikiai tinka atsakyti į dažniausiai užduodamus klausimus apie darbo laiką, produktų pristatymą ar grąžinimą, taip gyviems konsultantams suteikdami daugiau laiko sudėtingesnėms užduotims atlikti.

Ko iš DI laukti ateityje?

Anot G. Jankausko, artimiausiu metu DI vaidmuo klientų aptarnavime tik augs. DI galimybės leidžia sistemoms suprasti, interpretuoti ir reaguoti į klientų užklausas taip efektyviai ir patogiai, kaip niekada anksčiau.

Pasak duomenų mokslininko, įmonės, kurios įdiegia DI pagrindu sukurtus sprendimus, gali efektyviau prisitaikyti prie besikeičiančių klientų poreikių. Tai galiausiai padeda didinti klientų pasitenkinimą ir jų lojalumą įmonei.

„Forbes“ atlikta apklausa, kurioje dalyvavo 600 JAV verslų, naudojančių DI, atskleidė įspūdingus rezultatus. 72 proc. respondentų teigė, kad DI leido žymiai pagreitinti sprendimų priėmimą, taip padidinant operacinį efektyvumą ir gerokai pagerintant klientų aptarnavimo kokybę. DI pagrindu veikiantys pokalbių robotai ir virtualūs asistentai nedelsiant reaguoja į klientų klausimus. Tai lemia geresnį klientų pasitenkinimą ir teigiamą prekių ženklo vertinimą.

„DI įrankiai veikia visą parą, septynias dienas per savaitę, todėl pagalba visada yra po ranka. Nors šiuo metu tam tikri sudėtingesni klausimai vis dar reikalauja žmogaus konsultanto įsikišimo, mūsų tikslas – nuolat plėsti DI galimybes, kad galėtume suteikti klientams dar išsamesnę pagalbą“, – sako „Tele2“ didžiųjų duomenų mokslininkas.


Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti informaciją su
nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

 Uždaryti komentarus
Vardas:    El. paštas:   (nebūtinas)
Pakartokite kodą: 
  Apsaugos kodas: 
 
Komentarus rašo lankytojai. Komentarai nėra redaguojami ar patikrinami, jų turinys neatspindi redakcijos nuomonės. Redakcija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus, kurie pažeidžia įstatymus, reklamuoja, yra nekultūringi arba nesusiję su tema. Pastebėjus nusižengimus, prašome mums pranešti. Jei nurodomas el. pašto adresas, jis matomas viešai. Patvirtindami komentaro įrašymą, kartu patvirtinate, jog esate susipažinęs su portalo privatumo politika ir su ja sutinkate.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama