„OpenAI“ ketina mesti iššūkį „Google“ dominavimui paieškos sistemų rinkoje, nes netrukus bus pristatytas dirbtiniu intelektu pagrįstas paieškos produktas „SearchGPT“.
Naujoji priemonė, apie kurią planuojama paskelbti pirmadienį, sujungia „OpenAI“ pavyzdinio produkto „ChatGPT“ galimybes ir leidžia realiuoju laiku gauti duomenis tiesiai iš interneto bei kartu su atsakymais pateikti nuorodas. Ši naujovė sukurta siekiant užtikrinti interaktyvesnę ir tikslesnę paieškos patirtį nei tradicinės paieškos sistemos.
Šio pranešimo laikas yra strategiškai svarbus, nes iki kasmetinės „Google I/O“ konferencijos lieka vos viena diena, kuri gali atitraukti dėmesį nuo „Google“ pažangos dirbtinio intelekto srityje.
„SearchGPT“ pristatymas rodo didėjančią konkurenciją dirbtinio intelekto paieškos sektoriuje, kuriame vis didesnį pagreitį įgauna ir kiti žaidėjai, pavyzdžiui, „Perplexity AI“.
Tikimasi, kad šis žingsnis sustiprins „OpenAI“ ir „Google“ konkurenciją ir paskatins abi bendroves tobulinti savo dirbtinio intelekto pasiūlymus.
Nors „OpenAI“ integravo savo technologiją į „Bing“, sukurdama savo naujos paieškos sistemos pagrindą, „Google“ atsakas apima savo dirbtiniu intelektu paremtų funkcijų atnaujinimą ir pokalbių roboto „Gemini“ diegimą.
Besikeičiantis dirbtiniu intelektu paremtų paieškos priemonių vaizdas rodo, kad netolimoje ateityje labai pasikeis tai, kaip naudotojai renka informaciją internete ir su ja sąveikauja.
Todėl „SearchGPT“ paleidimas gali reikšti naujos internetinės paieškos eros pradžią, kai dirbtinis intelektas atliks pagrindinį vaidmenį teikiant informaciją ir gerinant naudotojų patirtį.