Vos trečiadienį paskelbusiai apie tai, kad 200 JAV dolerių atpigina savo telefoną „iPhone“, „Apple“ jau kitą dieną teko atsiprašinėti įpykusių bei nusivylusių ištikimų vartotojų, kurie įsigijo įrenginį išsyk po jo pasirodymo šių metų liepą. Bendrovė paskelbė atvirą vadovo Steve‘o Jobso laišką, kuriame jis pripažino, kad „Apple“ neturėtų taip elgtis su klientais ir pasiūlė jiems kompensaciją.
„Nors mes padarėme teisingą sprendimą, sumažindami „iPhone“ kainą, mes privalome geriau rūpintis ankstyvaisiais „iPhone“ vartotojais, tuo metu, kai siekiame agresyviomis priemonėmis pritraukti naujus. Ankstyvieji vartotojai mumis pasitikėjo ir mes privalome pateisinti jų lūkesčius savo elgesiu tokiomis akimirkomis kaip ši“, - rašo S.Jobsas.
Tuo pačiu „Apple“ įkūrėjas pranešė, kad kiekvienas ankstyvasis „iPhone“ pirkėjas gaus 100 JAV dolerių vertės kreditą. Informacija, kaip juo pasinaudoti, bus paskelbta kompanijos interneto svetainėje kitą savaitę.
Kaip pranešėme anksčiau, San Franciske įvykusi „Apple“ konferencija, kurioje pristatytos rudens sezono naujoves, sukėlė kontraversiškus vertinimus. Daugiausia kritikos strėlių sulaukė netikėtas paskalbimas apie drastišką „iPhone“ kainos sumažinimą trečdaliu, praėjus vos 10-čiai savaičių nuo prekybos pradžios.