Socialinis tinklas „Instagram“ bando naujovę – reklamas, kurių naudotojai negali praleisti. Šiuo metu socialinėje platformoje leidžiama braukti arba slinkti pro reklamas, kurios rodomos pagrindiniame kanale, taip pat „Stories“ ir „Reels“ funkcijose. Tačiau dabar „Instagram“ bando funkciją, vadinamą „reklamos pertrauka“, kurios, pasak naudotojų, jie negali perbraukti, kaip įprastai, rašo BBC.
Asociatyvi „Pixabay“ nuotr.
Vaizduose, kuriais dalijamasi internete, rodomas laikmatis, kuris skaičiuoja iki nulio ir tik tada galima reklamą išjungti.
„Kartais jums gali tekti peržiūrėti skelbimą, kad galėtumėte toliau naršyti“, – praneša „Meta“ priklausanti platforma tiems, kurie paspaudžia norėdami gauti daugiau informacijos.
„Instagram“ patvirtino BBC, kad vykdomas bandymas.
„Visada bandome formatus, kurie gali padidinti vertę reklamuotojams“, – sakoma jos pranešime ir priduriama, kad ji pateiks tolesnių žinių, jei dėl bandymo bus atlikti nuolatiniai formato pakeitimai.
Dar neaišku, ar šis bandymas patiks reklamuotojams, tačiau tikrai neatrodo, kad jis būtų palankiai įvertintas naudotojų, rašo BBC.
Vienas kitos „Meta“ priklausančios platformos „Threads“ paskyros vartotojas šį žingsnį pavadino „beprotišku“ ir pridūrė, kad tai „atrodo kaip agresyviai įkyrus žingsnis, kuriuo „Meta“ siekia uždirbti daugiau reklamos dolerių“. Kiti iškėlė platformos boikoto galimybę.
Konkurentei „Google“ priklausanti platforma „YouTube“ yra žinoma tuo, kad joje vaizdo įrašus žiūrintiems naudotojams, kurie nemoka už „Premium" pakopą be reklamos, rodo skelbimus, kurių negalima nutraukti.
Kai kurie naudotojai į tai reagavo naudodami reklamos blokavimo įrankius ir naršyklių plėtinius, kad išvengtų įkyrios reklamos.
Savo ruožtu „Google“, „YouTube“ patronuojančioji bendrovė, bando kovoti su reklamos blokatoriais.
Tačiau neaišku, ar verčiant naudotojus žiūrėti daugiau reklamų iš tikrųjų padedama bendrovėms. Sausio mėnesį paskelbtame socialinės platformos „TikTok“ atliktame tyrime teigiama, kad verčiant žiūrovus žiūrėti reklamas iš tikrųjų gali sumažėti įsitraukimas.
Daugiau nei 70 proc. jo dalyvių teigė, kad jie būtų labiau linkę įsitraukti į reklamą, jei būtų galimybė ją praleisti.