JAV dienraštis „The Wall Street Journal“ paskelbė apie technologijų bendrovės „Sony“ planus sukurti konkurentą „Apple“ internetinei parduotuvei „iTunes“. Ekspertų nuomone, tokie planai yra realūs, tačiau mažai tikėtina, jog „Sony“ internetinė parduotuvė būtų pelninga.
Straipsnyje teigiama, jog „Sony“ ketina atidaryti internetinę parduotuvę, iš kurios muzikos ir vaizdo įrašus galės siųstis konsolių „Play Station“, „Play Station Portable“ ir naujųjų daugiafunkcinių televizorių „Bravia“ vartotojai. Skeptikų teigimu, šis projektas negalėtų konkuruoti su bendrovės „Apple“ parduotuve „iTunes“. Produktyvi konkurencija būtų įmanoma, jei „Sony“ pakeistų savo vartotojams taikomus siuntimosi apribojimus ir aukštas kainas, tačiau tai, pasak ekspertų, mažai tikėtina.
„Sony“ produktai pasižymi aukšta kokybe. Didelį ekraną ir talpų kietąjį diską turintis „Play Station Portable“ buvo potencialus konkurentas „iPod“, tačiau gamintojos požiūris į papildomų paslaugų teikimą yra iš esmės klaidingas ir kenkia „Sony“ verslui. Norėdama apsaugoti savo produktus nuo plagijavimo, bendrovė įveda nepriimtinus siuntimo apribojimus ir taip baido savo vartotojus. Ši verslo strategija turi būti pakeista“, - teigia rinkos tyrimų bendrovės „Forrester Research“ analitikas Jamesas McQuivey.
Prieš savaitę „Sony“ buvo priversta uždaryti nuostolingą internetinių paslaugų tinklą „Connect“. Ekspertai pastebi, jog žinutė apie naująjį bendrovės projektą spaudoje pasirodė likus kelioms dienoms iki konkurentės „Apple“ spaudos konferencijos, kurioje pristatyti nauji įmonės produktai. Neatmetama galimybė, kad pranešimas apie „Sony“ parduotuvę tėra jos viešųjų ryšių kampanijos dalis.