„TikTok“ testuoja 60 minučių trukmės vaizdo įrašų įkėlimo galimybę, kas rodo šios platformos kūrėjų norą konkuruoti su „Google“ valdoma „YouTube“ platforma. Šiuo metu ši funkcija prieinama ribotai naudotojų grupei pasirinktose rinkose, praneša „TechCrunch“.
Šiuo metu nėra žinoma, kada tokia galimybė galėtų būti prieinama visiems „TikTok“ vartotojams, tačiau programėlės kūrėjų tikslai aiškūs – jie siekia pritraukti dalį „YouTube“ vartotojų, kurie yra linkę žiūrėti ilgesnio formato vaizdo įrašus.
Verta prisiminti, jog po „TikTok“ debiuto, į šią platformą buvo galima įkelti vaizdo įrašus, kurie buvo ne ilgesni nei 15 minučių, panašiai kaip kadaise ir „YouTube“ platformoje. Tačiau per pastaruosius metus šis limitas nuolat didėjo. „TikTok“ sako, kad dažnai girdi kūrėjų, kurie nori daugiau laiko, pavyzdžiui, maisto gaminimo demonstravimui, grožio pamokoms, edukaciniams pamokų planams, komiškiems eskizams ir kt.
Pasak bendrovės, ilgesnio laiko limito tikslas – suteikti kūrėjams galimybę eksperimentuoti su naujais ar išplėstiniais turinio tipais, kurių kitaip nebūtų įmanoma sukurti – arba būtų nepatogu peržiūrėti, jei reikėtų peržiūrėti kelis vaizdo įrašus.
Tai taip pat atveria vartus į platformą skelbti pilnus televizijos laidų epizodus. Dar praėjusiais metais „Peacock“ šioje platformoje patalpino pirmąjį laidos epizodą, tačiau jis buvo suskaidytas į penkias dalis. Jei kas nors panašaus pasikartos, jums nebereikės šokinėti per tas pačias kilpas.