„Microsoft“ pašalino visus įrodymus apie planus į „Windows 11“ pradžios meniu įtraukti reklamas, kurios pasirodė praėjusį mėnesį ir sukėlė neigiamą naudotojų reakciją.
Balandžio mėn. pasirodė pranešimų, kad „Microsoft“ pakeitė perjungimo, kuriuo rodomos patarimų, sparčiųjų klavišų ir programų rekomendacijos, pavadinimą ir į jį įtraukė žodį „reklama“ „Windows 11 Insider“ sąrankoje 26200.5001 kanalo „Canary“ rinkinyje, skirtame naujausiems „Windows“ pakeitimams ankstyvojoje kūrimo stadijoje peržiūrėti.
Reklamos taip pat pasirodė pradžios meniu. Dėl „Microsoft“ planų visam laikui įtraukti reklamos funkciją, iš vartotojų jau sulaukė nemažai kritikos, nors bendrovė paneigė, kad ketina tai daryti.
„Microsoft“ pašalino visus įrodymus, kad „Windows 11“ pradžios meniu gali būti tikros reklamos. Bendrovė tiesiog pakeitė jungiklio pavadinimą į tokį, koks jis buvo prieš išleidžiant „Insider“ sąranką 26200.5001. Tai reiškia, kad „Windows 11“ pradžios meniu nebėra jokios užuominos apie reklamas.
Pasak „Microsoft“ „Windows Insider“ programos vyresniojo vadovo Brandono LeBlanko, balandžio mėn. įvykęs rekomendacijų perjungiklio pakeitimas buvo „labai sena teksto eilutė“. Kitaip tariant, „Microsoft“ ir toliau neigia planus nuolat įtraukti reklamas į meniu „Start“.