Naujausių rinkos tyrimų duomenimis, JAV išlaidos reklamai internete pirmą kartą viršijo reklaminių kampanijų radijo eteryje kaštus. Ekspertų nuomone, tai rimtas įspėjimas tradicinei žiniasklaidai imtis aktyvesnių veiksmų ir ieškoti kūrybiškų sprendimų.
Preliminariais skaičiavimais, išlaidos reklamoms radijo eteryje per metus pakilo apie 1,5 proc. Ir siekė 20,4 mlrd. JAV dolerių. Tuo tarpu rinkodarai internete išleista 21,7 mlrd. dolerių. Ši išlaidų grupė išaugo net 22 proc.
Sociologų teigimu, šiandien radiją, kaip pagrindinį žinių šaltinį, įvardija vos 17 proc. JAV gyventojų (2002-aisiais jų buvo 26 proc. – red. past.). Vis dėlto, tai nereiškia ženklaus radijo populiarumo sumažėjimo. Tyrimai rodo, kad žmonės nuolat klausosi radijo laidų tuo pačiu metu naudodamiesi kitais žiniasklaidos šaltiniais. Radijo eteryje skelbiama reklama pasiekia vartotojus.
Rinkos ekspertų nuomone, išlaidos radijo reklamai ir toliau augs nežymiai, tuo tarpu internetinė rinkodara sparčiai populiarės. Spėjama, kad 2011-aisiais reklamai radijuje per metus bus išleidžiama 22,6 mlrd. JAV dolerių, internete – daugiau nei 44 mlrd. dolerių.