„TikTok“ svarsto galimybę į platformą įtraukti dirbtiniu intelektu pagrįstus virtualius reklamos personažus (avatarus), kurie galėtų konkuruoti su remiamais skelbimais paprastų žmonių vaizdo įrašuose.
Pagal „TikTok“ planą virtualūs avatarai reklamuos ir parduos produktus pagal „TikTok“ parduotuvėje esančių reklamuotojų ir pardavėjų scenarijus ir raginimus.
Pasak „The Information“, bendrovės darbuotojai išbandė dirbtiniu intelektu valdomus virtualius personažus ir padarė išvadą, kad ši technologija dar nepasirengusi paleidimui ir klientus pritraukia silpniau nei paprasti žmonės.
Daugelis „tiktokerių“ uždirba pinigus platformoje bendradarbiaudami su žinomais prekių ženklais, ypač po to, kai „TikTok“ uždarė autorių rėmimo programą.
Suprantama, kad bendrovė nori užsidirbti pinigų, tačiau jai teks pasistengti nugriebti naudotojų „pyrago“ kąsnį taip, kad tai nesupykdytų žmonių.