GDC 2024 konferencijoje „Microsoft“, AMD ir NVIDIA pristatė naują technologiją, kuri ateityje galėtų supaprastinti vaizdo išdidinimo įrankių diegimą. Užuot reikalavusi, kad atskiri žaidimų kūrėjai pridėtų naują kiekvienos bendrovės technologiją, „Microsoft“ siūlo sprendimą, galintį supaprastinti įgyvendinimo procesą, leidžiantį kūrėjams lengvai įtraukti visus rinkoje esančius sprendimus. Matyt, net nesvarbu, ar didinant mastelį naudojamas GPU, ar NPU, nes bus palaikomi abu variantai.
Naujomis pastangomis siekiama užtikrinti „DirectSR“ palaikymą visose „Windows“ ir „Xbox“ sistemose, net ir jau išleistuose žaidimuose. Sprendimu nesiekiama standartizuoti vaizdo išdidinimą, o veikiau sukurti paprastą sąsają, kurioje būtų pateikti visi reikalingi duomenys ir kuri galėtų nukreipti užklausą į vaizdo išdidinimo technologiją. Tai įmanoma, nes upscaleriai dažnai naudoja panašius, jei ne identiškus, kintamųjų rinkinius.
„Microsoft“ ketina pasirūpinti išankstiniu apdorojimu ir visų parametrų, kurių gali prireikti vaizdo išdidinimo programoms, paruošimu, tada iškviesti reikiamą programą, nesvarbu, ar tai būtų DLSS, FSR, ar XeSS, t. y. nė vieno iš jų nereikia integruoti atskirai.
„DirectSR“ dar neturi išleidimo datos ar beta versijos. Kompanija „Microsoft“ tik pradėjo kurti šią technologiją, todėl neaišku, kaip ją priims kūrėjai. Tačiau, atsižvelgiant į tai, kad AMD ir NVIDIA prisideda prie šios technologijos, tai rodo, kad du didžiausi vaizdo plokščių gamintojai jau yra susidomėję.