NVIDIA generalinis direktorius Jensen Huang per savo pagrindinę kalbą GDC 2024 parodė trumpą „Covert Protocol“ demonstraciją – bendradarbiavimo su dirbtinio intelekto SDK kūrėja „Inworld AI“ rezultatą.
„Covert Protocol“ – tai kodinis „Inworld“ kuriamos dirbtinio intelekto kūrimo platformos pavadinimas. Joje naudojamas „Unreal Engine 5“ ir kelios NVIDIA dirbtinio intelekto technologijos, įskaitant „Riva Automatic Speech Recognition“ ir „Audio2Face“, kad būtų sukurti tikroviški veikėjai, kurie gali kalbėti, reaguoti ir sąveikauti su aplinka realiuoju laiku.
Nors demonstracija buvo neabejotinai įspūdinga, ji, kaip ir projektas „Neural Nexus“, kelia pagrįstų klausimų apie žaidimų ateitį. Būtent, ar žaidėjai tikrai nori turėti galimybę įsitraukti į atvirus ir kartais beprasmiškus pokalbius su virtualiais Chat-GTP robotais? O gal jie atmes šias dirbtinio intelekto skatinamas idėjas ir pirmenybę teiks tradiciniam įgarsinimui ir scenarijais parašytiems dialogams?