Pasirodo, EA mėgsta generatyvinį dirbtinį intelektą. Generalinis direktorius Andrew Wilson gyrė šią technologiją, teigdamas, kad per ateinančius penkerius metus ji padės EA dirbti 30 % efektyviau ir 20 % padidins pelningumą. Taip pat panašu, kad dėl jos darbo vietą praras daugiau žaidimų kūrėjų.
Trečiadienį kalbėdamas „Morgan Stanley“ technologijų, žiniasklaidos ir telekomunikacijų konferencijoje, Wilson pavadino generatyvinį dirbtinį intelektą „neįtikėtinai įdomia“ technologija, kurią diegia EA
Wilson pabrėžė, kaip stipriai generatyvinis dirbtinis intelektas gali sutrumpinti žaidimo kūrimo laiką. Kaip pavyzdį jis nurodė, kad anksčiau sporto žaidimo stadiono kūrimas užtrukdavo šešis mėnesius. Per pastaruosius metus, pasitelkus naująją technologiją, šis laikas sutrumpėjo iki šešių savaičių, o per ateinančius metus gali sumažėti iki šešių dienų.
Wilson taip pat mano, kad dirbtinis intelektas gali būti naudingas ne tik kūrėjams, bet ir žaidėjams. Jis sakė, kad žaidime FIFA 23 žaidėjai bėga 12 skirtingų būdų, o žaidėjai žaidime EA Sports FC 24 dėl generatyvinio dirbtinio intelekto turi 1 200 bėgimo ciklų.