Artimiausiais mėnesiais „Meta“ pradės žymėti dirbtinio intelekto sukurtus vaizdus, įkeltus į „Facebook“, „Instagram“ ir „Threads“, nes bendrovė ruošiasi artėjantiems rinkimams Amerikoje.
Platformų naudotojai, kurie įkelia dirbtinio intelekto sukurtus tikroviškus garso ir vaizdo failus, bet atsisako atskleisti jų kilmę, bus baudžiami.
„Meta International“ prezidentas Nickas Cleggas teigė, kad šiomis priemonėmis siekiama filtruoti technologijų pramonę: dirbtinio intelekto sukurtus medijos failus vis sunkiau atskirti nuo tikrų.
Įmonė taip pat kuria priemones, skirtas aptikti dirbtinio intelekto sukurtą turinį, net jei jo metaduomenys buvo redaguoti.
„Meta“ turi savo „Imagine“ vaizdų generatorių, o jo sukurti vaizdai bendrovės platformose jau žymimi „Imagined with AI“ vandens ženklu; taip pat bus žymimi ir „Google“, „OpenAI“, „Microsoft“, „Adobe“, „Midjourney“ ir „Shutterstock“ sukurti vaizdai.
Pasak Cleggo, technologijų pramonė vis labiau atsilieka kuriant dirbtinio intelekto sukurtų garso ir vaizdo įrašų atpažinimo standartus – „Meta“ turi atidžiai stebėti, kaip jie gali būti naudojami informacijos klastojimui.
Bendrovė, padedama partnerių, kuria kelias turinio autentiškumo nustatymo iniciatyvas.
Bendrovė „Adobe“ pristatė turinio įgaliojimų sistemą, skirtą dirbtinio intelekto turiniui žymėti metaduomenyse ir rodomam interneto svetainėse; kompanija „Google“ neseniai pristatė naują vandens ženklo „SynthID“, skirto garso failams, versiją.
Netrukus „Meta“ pradės reikalauti, kad jos naudotojai atskleistų informaciją apie dirbtinio intelekto sukurtus realistiškus vaizdo ir garso įrašus, pridūrė Cleggas. Tiems, kurie to nepadarys, bus taikomos įvairios baudos – nuo įspėjimų iki tokio turinio publikacijų ištrynimo.