„Google“ integravo dirbtinio intelekto algoritmą į savo žemėlapių sudarymo paslaugą, kad padėtų naudotojams rasti jiems įdomias vietas, naudodama didelius kalbos modelius (LLM).
Naujoji „Google Maps“ funkcija reaguos į parduotuvių ir restoranų rekomendacijų užklausas, naudodama LLM, analizuodama išsamius duomenis apie daugiau nei 240 mln. vietų ir patikimą informaciją iš daugiau nei 300 mln. bendruomenės narių, kad greitai pasiūlytų lankytinas vietas.
„Google“ kūrėjai jau kelerius metus stengiasi bendrovės žemėlapių paslaugą paversti įrankiu, kuriuo galima ieškoti ir atrasti naujų vietų.
Panašu, kad dirbtinio intelekto naudojimas šiam tikslui yra logiškas žingsnis.
Remiantis pranešimais, naujoji „Google Maps“ vietovių paieškos funkcija veikia labai panašiai, kaip bendrovės paieškos sistemos dirbtinio intelekto versijoje. Vartotojams tereikia nurodyti vietą, kuri juos domina, pavyzdžiui, „istoriniai muziejai“.
Po to dirbtinio intelekto algoritmai, išanalizavę išsamią „Google Maps“ informaciją apie netoliese esančias įstaigas, apdorodami turimas nuotraukas, reitingus ir naudotojų atsiliepimus, parinks tinkamus variantus.
Galiausiai paslauga parengs kelis pasiūlymus, kurie geriausiai atitinka naudotojo užklausos kriterijus. Bandymų etapo metu naująja funkcija galės naudotis tik JAV bendrovės ekspertų bendruomenės nariai.
Ši organizacija egzistuoja nuo 2019 m., o jos nariai rašo atsiliepimus, dalijasi nuotraukomis, atsakinėja į klausimus, redaguoja vietų aprašymus ir tikrina informacijos tikslumą „Google“ žemėlapiuose.
Pasibaigus bandymų etapui, dirbtinio intelekto vietos paieška „Google Maps“ bus prieinama JAV naudotojams. Kol kas nežinoma, kada ši naujovė pasirodys už šalies ribų.