Didelį dinaminį diapazoną (High Dynamic Range – HDR) dabar galima pridėti realiuoju laiku naudojant NVIDIA funkciją, vadinamą „RTX Video HDR“. Tai yra NVIDIA „RTX Video Upscaling“ technologijos, kuri veikia tvarkyklės lygmeniu ir išdidina vaizdo įrašą padidindama jo skiriamąją gebą, atnaujinimas. Dabar NVIDIA daugiausia dėmesio skiria SDR vaizdo įrašams, kurie HDR monitoriuose dažnai gali atrodyti ne taip įspūdingai.
NVIDIA teigia, kad tai pasiekiama dėl „Tensor“ branduolių, kurie yra visų „GeForce RTX 20“ serijos ir naujesnių vaizdo plokščių dalis. Tai taip pat reiškia, kad ši technologija neveiks GTX serijoje. NVIDIA teigia, kad jų „RTX Video HDR“ technologija suteiks daugiau „ryškių, dinamiškų spalvų ir išsaugos sudėtingas detales“, kurios kitu atveju būtų prarastos dėl vaizdo suspaudimo.
Panašu, kad SDR į HDR technologija yra ne kas kita, kaip sudėtingas (dirbtinio intelekto valdomas) atvirkštinis tonų atvaizdavimas SDR turiniui. Kol kas atrodo, kad ji veikia tik „Chromium“ pagrindu sukurtose interneto naršyklėse: „Google Chrome“ ir „Microsoft Edge“.
Tai reiškia, kad vaizdo įrašai gali būti automatiškai konvertuojami į HDR turinį tol, kol jie atkuriami naršyklėse. Tačiau „RTX Video Upscaling“ technologiją palaiko ir VLC bei MPC-BE vaizdo grotuvai. Deja, panašu, kad abiejose bent jau kol kas nėra HDR funkcijos palaikymo.
NVIDIA patvirtina, kad jos technologija veikia su visais su HDR-10 suderinamais monitoriais, tačiau nėra jokių rekomendacijų ar reikalavimų dėl VESA DisplayHDR specifikacijų. Paprastai 600 nitų maksimalaus ryškumo monitoriai laikomi pradiniu tašku HDR turiniui, todėl bet kuris iš „DisplayHDR 400“ monitorių neturės naudos iš šios technologijos.