Pirmadienį „Ubisoft“ paskelbė, kad „Plus“ („Ubsoft+“) prenumeratoriai nuo šiol galės rinktis iš dviejų galimybių žaisti mėgstamus žaidimus – „Premium“ ir „Classics“. „Premium“ pakopos prenumerata kainuoja 18 JAV dolerių per mėnesį asmeniniame kompiuteryje, „Xbox“ ir „Amazon Luna“, o „Classics“ prenumerata kainuoja perpus pigiau – 8 JAV dolerius, tačiau ją galima įsigyti tik asmeniniame kompiuteryje.
„Ubisoft+“ Premium yra senoji Uplay+ prenumerata. Į ją įtraukta daugiau kaip 100 žaidimų iš bendrovės katalogo, įskaitant naujesnius žaidimus, tokius kaip „Assassin’s Creed Valhalla“, „Assassin’s Creed Mirage“ ir būsimą „Skull and Bones“. „Premium“ nariai taip pat turi prieigą prie „Classics“ katalogo.
Programa „Ubisoft+ Classics“ suteikia prieigą tik prie maždaug 50 leidėjo katalogo žaidimų. Nors „Classics“ yra atskira prenumerata asmeninių kompiuterių naudotojams, „Sony“ susitarė su „Ubisoft“, kad 2022 m. ji bus įtraukta į „PlayStation Plus Extra“ prenumeratą. Naujausias prieinamas „Classics“ žaidimas yra dvejų metų senumo „Rainbow Six Extraction“.
„Egzistuoja keli elgesio būdai, – sakė Tremblay. – Neabejotinai yra daug žmonių, kurie prisijungia dėl vieno žaidimo, o paskui nusprendžia jį nusipirkti [pasibaigus prenumeratai]. Tai yra realybės dalis, ir mums tai yra gerai“.
Kol kas „Ubisoft“ su tuo sutinka, tačiau bendrovė norėtų, kad būtų visiškai pereita prie žaidimų kaip paslaugos modelio (GaaS). Tremblay sako, kad žaidimų pramonė juda link GaaS, kaip CD ir DVD perėjo prie prenumeratos paslaugų, tokių kaip „Spotify“ ir „Netflix“. Tiesiog žaidėjams reikia daugiau laiko, kad jie į tai įsitrauktų.
„Vienas iš dalykų, kuriuos pastebėjome, yra tai, kad žaidėjai yra įpratę, šiek tiek panašiai kaip DVD, turėti ir turėti savo žaidimus. Tai vartotojų pokytis, kuris turi įvykti“, – sakė jis. „Jiems tapo patogu neturėti savo CD ar DVD kolekcijos. Šis pokytis [žaidimų srityje] vyko šiek tiek lėčiau. Taigi, reikia jaustis patogiai, kai tau nepriklauso tavo žaidimas.“